هدف فقط آسيا...

+0 امتياز

دوستان مي خواهم در مورد حواشي بازي تراختور و داماش مطالبي را بيان كنم.
اما شايد با نام تاپيك جور در نمي آد ولي قرار بود نام تاپيك در هر بازي تغيير يابد ولي انگار ديگه دوست عزيزمان خروز كمتر به سايت مراجعه مي كنند
از مديران خواهش مي كنم اگر امكانش باشد خودشان نام تاپيك را تغيير دهند
.
البته اين بازي (تراختور - داماش) حواشي خاصي نداشت ولي در نيمه اول شخصي در جايگاه رو به دوربين ها دچار نوعي بي هوشي شدند كه در ابتدا بسياري از جمله مامورين دورش جمع شدن كه بعد از دقيقه ها انگار اين دكترهاي ايراني كه همه جا هستند نتونستند كاري كنند.جالب اينجا است كه در اين مدت كسي اورژانس خبر كرد و در آخر سر ايشان را به طريق اصولي؟؟؟ يعني بالاي سر مانند حمل تابوت بردند البته اگر زنده مانده بودند.
بعد از شعارهاي گفته مي شد كه شما از تلويزين مي شنيديد و در دقايق آخر اين شعار كه بنده شخصا خوشم آمد در مورد فرهنگ ميزباني داماشي ها بود. متن شعار اين بود : (اي واي يادم رفت..!!) به نظرم < مهمان نوازي داماشي > بود.
بعد از اتمام بازي نيز در سالن ها شعار آذربايجان وار اولسون ايستمين كور اولسون را سر دادن و سلامتي شما.
البته اين نوشته ها را بيشتر براي خانم هايي مي نويسيم كه از منزل مسابقات را تماشا مي كنند و از جو ورزشگاه تا حدودي به دور امد.به اميد روزي كه فرهنگ مان آنقدر خوب شود كه ورود زنان به ورزشگاه بدون هيچ مشكلي باشد.

البته از فرهنگ بالاي هواداران براي اينكه در جوابيه برخي از هواداران بي شعور داماش احساسي نشده و كاملا منطقي تيممان را در برد همراهي كردند شخصا تشكر مي كنم واقعا اين است فرهنگ هوادار آذربايجاني و ورزشي .

پس بياييد از اين به بعد با حضور رنگيمان در استاديوم سهند تبريز نشان دهيم كه ما ميشه در كنار تيم محبوبمان هستيم و هدف تنها آسياست و قهرماني


تراختور - داماش

+0 امتياز

همه بياييد دوباره براي حمايت تنها براي حمايت و براي خيلي ها مخصوصا فدراسيون ايران بفهمانيم كه روزي بايد جواب اين نا عدالتي هايي كه در مورد تيم محبومان مي كنند را بدهند

 تراختور -  داماش 

حضور يك صد هزار نفر- با 100000 نفر مي آييم

30 درصد از سهام باشگاه تراكتورسازي واگذار شد

+0 امتياز

 
 
30 درصد از سهام باشگاه تراكتورسازي تبريز به موسسه مالي جوانان خير واگذار شد.  
 
موسسه مالي جوانان خير كه سابقه كمك به تيم تراكتورسازي را در كارنامه خود داشت اين بار نيز با توجه به بحران مالي باشگاه وارد صحنه شد و بعد از پيگيري هاي مديرعامل باشگاه و جلسات كارشناسي با مديرعامل موسسه مالي جوانان خير 30 درصد از سهام باشگاه تراكتورسازي به موسسه فوق واگذار شد.
 
 
 
جعفري، مديرعامل باشگاه در جلسه انعقاد رسمي قرارداد اين اقدام را كمك به باشگاه عنوان كرد و اظهار داشت: موسسه جوانان خير كه سابقا در وضعيت بحران مالي به باشگاه كمك كرده بود اين بار نيز با نيتي خيرخواهانه و نه اقتصادي درصدد كمك به تيم بر آمد كه جاي تقدير و تشكر دارد.
 
 
 
وي همچنين خطاب به علاقمندان و هواداران تيم تراكتور گفت: اين قدم خير ارزش معنوي زيادي دارد. سال گذشته براي باشگاه خريداراني مراجعه كردند كه جواب منفي شنيدند اما موسسه جوانان خير چون بومي استان بوده و تعصب و علاقه تيم و شهر خود را دارند موفق به خريد 30 درصدي سهام شدند.
 
 
 
جعفري افزود: اين واگذاري در صورتي انجام شد كه 70 درصد سهام باشگاه متعلق به بنياد تعاون سپاه (موسسه مالي مهر) است.
 
 
 
قاسمي مديرعامل موسسه جوانان خير نيز اظهار كرد: ورود اين موسسه به عرصه حمايت مالي از باشگاه هدف انتفاعي نداشته و صرفا جهت حمايت از باشگاه براي حل مشكلات باشگاه مي باشد و شادي هواداران و خوشحالي مردم از پيروزيهاي باشگاه هدف موسسه است. 

ليونل مسي براي سومين بار بهترين بازيكن جهان شد

+0 امتياز

ليونل مسي جايزه توپ طلاي بهترين بازيكن سال ۲۰۱۱ فيفا را به خود اختصاص داده است. مسي، با بردن اين جايزه، چهارمين بازيكن تاريخ فوتبال جهان شد كه سه بار اين افتخار را كسب كرده است. مسي در سال‌هاي ۲۰۱۰ و ۲۰۰۹ نيز اين عنوان را كسب كرده بود. ليونل مسي، براي بدست آوردن اين عنوان، كريستين رونالدو، بازيكن تيم رئال مادريد اسپانيا و بهترين بازيكن پيشين جهان، و ژاوي، هم‌تيمي خود در بارسلونا را پشت سر گذاشت.

ژاوي كه خود پيشتر به عنوان بهترين بازي‌ساز فوتبال سال ۲۰۱۱ انتخاب شده بود درباره مسي گفت: من فكر مي‌كنم او تمام ركوردهاي موجود را خواهد شكست.

فوتبال ايران ، تبعيضي آشكار

+0 امتياز

شايد اين مطلب در سايت تراختورچي انتشار مي يابد ولي هيچ تعصبي نسبت به تيم تراختور نداشته و تمام سعي ما اين است كه همه به آن حقي كه حقشان است برسند

در ايران دهه ها است كه ورزشي به نام فوتبال وجود دارد از حكومت هاي قبلي تا حكومت جمهوري ولي آنچه تعجب بر انگيز است اين است كه اين فوتبال در جهتي معكوس در مقايسه با ساير كشورهاي هم سطح  پيش مي رود.همه دو تيم تهراني استقلال و پيروزي را به خاطر قدمتشان در كنار ساير تيم هاي كهن به خاطر داريد.و سوال اينجاست كه چرا اين دو تيم تهراني ماندگار تر ار ساير تيم ها است.

اگر به زبان رياضي- فيزيك بگويم فوتبال ايران در يك مسير يكنواخت ÷يش مي رفت تا اينكه تيم تراكتور سازي با هواداران بيشمارش در كل ايالت آذربايجان و ايران به ليگ برتر براي بار دوم راه يافت كه محبوبيتي زياد نيز در ميان هواداران شورانگيزو هميشه همراه خود پيدا كرد.احتمالا از خود مي ÷رسيد كه چرا اين تيم در اولين صعود خود به ليگ برتر در چنين شرايطي قرار نداشت ؟ ولي آن زمان نيز محبوب بود ولي نه اين چنين و دلايل آن را نيز،همه مي دانند كه به دلايلي از گفتن آن در اينجا منع شده ايم. برگرديم سر اصل مطلب:

البته اين بر همه آشكار است دو تيم تهراني فوق در بيشتر مناطق ايران طرفداراني دارند ولي اين به محبوبيت بر نمي گردد بلكه يك نوع اجبار است كه سازمان ورزش ايران مردم تحميل مي كند. از زسانه ي ملي گرفته تا مسئولين بالا و پايين فوتبال ايران را در دو تيم تهراني خلاصه مي كنند در حالي كه تيم هاي مانند تراكتور ، سپاهان ، شاهين بوشهر ، ذوب آهن ،ملوان ، نفت آبادان و ... با هواداران پور شور خود مي توانند جايگاهي بهتري را در اين فوتبال پيدا كرده و اين ليگ را كه دهه هاست كسل كننده بوده را به فضايي رقابتي و حرفه اي تبديل كنند.

به جرات مي توان گفت كه بايد تمام مسئولين مرتبط با ورزش از گزارش گران تا فيلم برداران و وزرا بايد از اين رده اخراج شوند.گزارشگراني كه از 90 دقيقه بازي، 91 دقيقه را با تعصب و چاپلوسي نسبت به مقامات گزارش مي كنند ، فيلم برداراني كه حتي به خود اين اجازه را نمي دهند كه كفش هاي هواداران تيم مهمان را نشان دهند ، مسئوليني كه در اولين فرصت بي سوادي و تبعيض خود در ميان تيم ها را آشكار مي كنند.رسانه اي كه بازي هاي دو تيم تهراني در هر شرايطي به صورت زنده از تلويزيون ملي براي سراسر ايران پخش مي شود.مفهوم رسانه ي ملي چيست؟ يا من در اين مورد اشتباه مي كنم يا آذربايجاني ها ، مازندراني ها ، جنوبي ها يا كردستاني از ملل ايران نمي باشند؟!! جالب اين است كه برخي از ايراني ها كه در خرج از كشور با كانال هي خود شعار روشن فكري را مي دهند از تلويزيون داخلي بدترند؟

شما كه هزاران برنامه را با پول مردم براي خر درماني ايجاد مي كنيد يك كانال را هم با پول خود مردم براي فوتبال ايجاد كنيد.از كسي ميخواهم كه به سوالات من جواب دهد

1 چرا شرايط بازي هاذر تهران با ساير شهرستان ها متفاوت است؟

2 چرا گزارشگران تهراني بر عليه برخي از تيم هاي شهرستاني گزارش مي كنند؟

3 چرا گزارشگران به جاي گزارش بازي از تاريخ انقلاب گرفته تا رنگ زير لباسي بازيكن را بررسي مي كنند؟

4 چرا صداي هواداران تهراني تا گوش اوباما مي رسد ولي نمي گذارند صداي هوادار شهرستاني حتي به گوش خودش برسد؟

5 چرا از ايجاد موسسات يا شركت هاي براي انجمن هاي هواداري مخصوصا در تبريز مخالفت مي كنند؟

6 چرا از خصوصي سازي تيم ها وحشت دارند

7 چرا بايد مدير عاملان تيم ها بايد نظامي باشند. لابد بد چند سال بازيكن ها نيز بركنار شده و به جاي آنان سرباز مي يارند؟

8 اخبار ها و برنامه هايي كه از كانال هاي 1 و 2 و3 و 4 پخش مي شوند براي تمام افرادي است كه در داخل خاك ايران نفس مي كشند ولي در همه ي موارد به جز سياست كاملا معكوس بوده واين براي قومي خاص و شهري خاص است!!!

9 چرا برنامه ي نود با تهيه كننده محترمشان براي صداي هواداري كه در يك روستا فرياد مي كشد را نمي شوند

تا كي مي خواهند به اين ظلم ها و تبعيضات خود ادامه دهند.تا كي مي خواهيد در توهمي آشكار به سر بريد. تا كي مي خواهيد صداي اين هواداران را قطع كنيد.تا كي فضاي فوتبال را امنيتي خواهيد كرد.

سخن نويسنده:

مطمئن هستم كه همه شعور آن را داشتيد كه بفهميد من چه گفتم.براي مقامات اين پيام را دارم كه ديگر اين هوادار به آن شعوري كه تو از آن بيم داشتي رسيده و ديگر خود را كم كم مستقل خواهد يافت.

پيامم نيز براي تمام ورزش دوستان در سراسر كشور اين است كه از تيم هاي استاني و ايالتي خود دفاع كنيد.ما نيز احساس داريم و اين احساس در ولايت مادريت شكوفا مي شود.ديگر وقت آن نيست كه خود را به جهالت بزنيم و واقعيت را نبينيم.باييد دست به دست هم دهيم تا اين فوتبال را هرچه حرفه اي تر و رقابتي تر كنيم و به دور از فساد.بيا اي همسفر كي را زيادي در پيش داريم...