شكست تراكتور در مقابل نفت تهران

+0 امتياز

 

 

از ساعت 18:50 دو تيم تراكتورسازي و نفت تهران در ورزشگاه يادگار امام تبريز به ديدار هم رفتند.

 

اين ديدار كه به قضاوت احمد صاحي برگزار شد، در پايان با نتيجه دو بر يك به نفع تيم ميهمان به پايان رسيد. گلهاي نفت توسط سيد ايمان موسوي("51) و عليرضا عزتي("73) به ثمر رسيد. تك گل تيم تراكتورسازي هم در وقتهاي تلف شده نيمه دوم، با ضربه زيباي سيد محسن حسيني وارد دروازه حريف شد.

با اين شكست، تراكتورسازي، با يك بازي بيشتر، همچنان در صدر جدول باقي ماند و منتظر نتايج بازي هاي فردا ميماند.

حواشي ديدار:

* بيش از 50 هزار نفر، از نزديك شاهد اين ديدار بودند.

* تماشاگران، پس از شكست تيمشان، در پايان بازي، با تشويق بازيكنان و كادر فني، به اين تيم روحيه دادند.

* امير قلعه نويي بعد از اشتباه مهدي ثابتي كه منجر به گل دوم نفت تهران شد، به شدت به اين دروازبان اعتراض كرد.

يك بازى تا صدتايى شدن اكرامي

+0 امتياز

 

 

مصطفي اكرامي، بازيكن ارزشمند تيم تراكتورسازي، با يك بازي، به باشگاه صدتايي هاي تراكتور ميپيوندد.

 

اكرامي كه اينك، چهارمين فصل حضورش در تيم تراكتورسازي را تجربه ميكند، 26 بازي در ليگ آزادگان، 33 بازي در ليگ نهم، 32 بازي در ليگ دهم و 3 بازي هم در ليگ يازدهم براي تيم تراكتورسازي انجام داده است.

همچنين اگر 5 بازي در جام حذفي وي را به اين بازيها بيافزاييم، تعداد كل ديدارهايي كه وي با پيراهن تراكتور به ميدان رفته است، به عدد 99 ميرسيم.

مصطفي اكرامي در صورتي كه در بازي با نفت تهران به ميدان رود، يكصدمين بازي خود را براي تيم تراكتور انجام خواهد داد و به باشگاه صدتايي هاي تراكتور خواهد پيوست.

براي اين بازيكن در تيم تراكتورسازي، آرزوي موفقيت داريم.

 
 
منبع: كلوب هواداران تراكتورسازي

قلعه‌نويي: آنهايي كه مي‌گويند 3 موقعيت داشتيم چيزي از فوتبال نمي‌دانند

+0 امتياز

باخته‌اند و حالا دنبال توجيه كردن مردم هستند
قلعه‌نويي: آنهايي كه مي‌گويند 3 موقعيت داشتيم چيزي از فوتبال نمي‌دانند

 خبرگزاري فارس: قلعه‌نويي: آنهايي كه مي‌گويند 3 موقعيت داشتيم چيزي از فوتبال نمي‌دانند

امير قلعه‌نويي در خصوص اتفاقاتي پس از بازي با استقلال، حمايت علي پروين از او و صحبت‌هاي رد و بدل شده با فتح‌الله‌زاده، صحبت‌هايي را انجام داده است.


پيش از هر چيز از حمايت تماشاگرانتان صحبت كنيد...
بايد ممنون دار اين تماشاگران باشيم. دست تك تك آنها را مي بوسم و اگر تشويق‌هاي آنها نبود بعد از دريافت گل دوم نمي‌توانستيم به بازي برگرديم. لطف خدا شامل حال ما شد و حمايت آنها دلگرمي خاصي به بازيكنان ما داد و اين پيروزي متعلق به آنها است.

 هنگامي كه كنار خط حضور داشتيد ياد بازي استقلال و پرسپوليس نيفتاديد؟

چرا، تا حدودي شبيه بازي استقلال و پرسپوليس بود بخصوص آن بازي كه 3 بر 2 پيروز شديم و اين مسابقه جّوي شبيه آن دربي داشت.

 حالا كه 2 روز از بازي گذشته باور مي كنيد تماشاگران استقلال اينگونه با شما و اكبرپور رفتار كرده باشند؟

متاسفانه جوّ بدي در ورزشگاه حاكم شد كه البته همه تماشاگران در اين مسئله دخيل نبودند. اين مسئله مهم نيست و توكل من و بازيكنانم فقط به خدا است.

 مديرعامل باشگاه تراكتورسازي اعلام كرده شايد اگر قلعه‌نويي روي نيمكت استقلال بود تراكتور اين بازي را مي باخت.

ايشان به من محبت دارند ولي من بازيكنانم را ستايش مي كنم كه خوب بازي كردند. يك فوتبال تاكتيكي را به نمايش گذاشتيم و 3 گل زديم و چند گل نزديم. ضمن آنكه بايد بگويم گل دومي كه دريافت كرديم روي كار تاكتيكي آنها نبود. آنها روي اشتباه مدافع‌ ما به گل رسيدند ولي بازيكنانم را ستايش مي كنم چون قانون فوتبال مي گويد وقتي يك مدافع اشتباه مي كند تيم گل بعد را هم مي خورد اما بازيكنانم خوشبختانه خوب تمركز كردند و خدا نيز كمك كرد كه برنده شويم.

بعد از بازي خيلي از استقلالي ها مدعي شدند كه تراكتورسازي فقط 3 موقعيت داشت و آن هم فقط از روي ضربات ايستگاهي بود. شما اين مسئله را قبول داريد؟

اين‌هايي كه اين حرف‌ها را مي زنند شايد زياد فوتبال نمي دانند! شايد آقايان نمي دانند كه اين هم تاكتيك است. وقتي من ميانگين قدي بازيكنانم را بالا برده‌ام يعني اينكه به ضعف حريف پي برده‌ام كه اين كار را انجام داده‌ام. اگر فوتبال را بدانيد، بايد قبول كنيد كه اين يك تاكتيك كاملا اثرگذار است و در تمام دنيا روي ضربات شروع مجدد برنامه‌ريزي مي كنند.
آنها ناراحت هستند و من به آنها حق مي دهم چون خيلي برنامه‌ريزي كرده بودند كه بازي را ببرند و دوست داشتند قبل از دربي، تراكتورسازي را هم شكست بدهند و حالا هم كه باخته‌اند بايد براي مردم توجيه‌هايي داشته باشند. در اين بازي نبض بازي دست ما بود. حالا من سؤالي مي پرسم.

چه سؤالي؟

مگر شوت فلاويو، ضربه عابديني، ضربه سر شيرجه‌اي اكبرپور و شوت محمد ابراهيمي كه سه تاي آنها از كنار تير دروازه رد شد، موقعيت نبود؟ حالا خدا را شكر فيلم بازي موجود است، اگر فيلم بازي نبود آنها چه حرف‌هايي مي زدند؟ ضمن آنكه من اعتقاد دارم روي گل اول استقلال اصلا خطايي صورت نگرفت كه آن ضربه تبديل به گل شد. روي گل دوم هم مدافع ما توپ را به حريف داد. در مجموع فكر مي كنم اين حرف ها زياد قشنگ نيست و بازي هم تمام شده. ديروز به بازيكنانم سر تمرين گفتم بازي با استقلال به تاريخ پيوست و به فكر بازي با نفت تهران باشيد كه يك بازي كاملا سخت است.

 بعد از اشتباهي كه حسيني روي هر دو گل استقلال انجام داد او را تعويض كرديد ولي رفتار مناسبي با او داشتيد حتي حسيني نيز به سمت شما آمد...
اشتباه نكنيد، روي گل اول مأمور مهار مجيدي، عابديني بود و حسيني مقصر نبود. اين بازيكن يكي از خوب‌هاي تيم من بود و از عملكرد او راضي هستم.

 مهدي كياني امروز در مصاحبه‌اي عذرخواهي كرده و خواهان بازگشت به تراكتورسازي شده است، آيا اين مسئله تأثيري در تصميم شما دارد؟

ببينيد؛ من به عذرخواهي ايشان كاري ندارم ولي بايد يك سري مسائل را ياد بگيريم. من به هر تيمي كهمي روم شرايط خاص خودم را دارم و هر كس در اين شرايط جا نگيرد، بهتر است كه برود. بهتر است كياني به تيم ديگري برود و تجربه كسب كند. من به عذرخواهي كياني كاري ندارم و نمي دانم در گذشته چه رفتاري با او شده و به اين مسئله را هم ورود نمي كنم ولي بهترين تصميم براي او اين است كه به تيم ديگري برود چون نه از نظر فني و نه از نظر اخلاقي به درد ما نمي خورد.

پس از پايان بازي ديالوگي بين شما و فتح‌الله‌زاده رد و بدل شد كه ظاهراً سرپرست باشگاه استقلال به شوخي به شما گفته بود در تبريز تراكتورسازي را مي بريم و شما گفتيد اجازه بدهيد 24 ساعت بگذرد. در اين خصوص توضيح مي دهيد؟

من به شوخي به آقاي فتح‌الله‌زاده گفتم 24 ساعت ريكاوري كنيد بعداً در خصوص بازي برگشت حرف بزنيد اما بايد مطلبي را بگويم. فتح‌الله‌زاده از مديران خوب و زحمت‌كش فوتبال ما است و همه وجودش را براي استقلال مي گذارد. كسي كه پول كاغذ روزنامه‌‌اش را به بازيكن مي دهد مشخص است كه به آن عشق دارد. البته شايد حرف ايشان بعد از بازي به خاطر ناراحتي اش بود اما من از آقاي فتح‌الله‌زاده تعجب كردم به چند دليل. اول اينكه ايشان مديري كاربلدند و نبايد بعد از بازي احساسي صحبت مي كرد. دوم اينكه معمولا بعد از بازي بايد به فكر مسابقه بعد بود و سوم اينكه فوتبال بالا و پائين دارد و هيچ كس جز خدا نمي داند در بازي برگشت چه اتفاقي مي افتد. شايد ايشان از باب شوخي گفته ولي من با مديران زيادي كار كردم كه فتح‌الله‌زاده مديري عاشق بوده و با استقلال مثل پسرش رفتار مي كند.

 علي پروين در گفت و گو با فارس از شما حمايت كرده و گفته چرا كسي نمي خواهد باور كند كه قلعه‌نويي كارش را بلد است؟

اول از همه بايد بگويم كه از ايشان ممنون هستم ولي متاسفانه بايد اشاره كنم عده‌اي قلم خود را فروخته‌اند كه همان اجنبي پرستان هم هستند. آنها نمي خواهند قابليت‌هاي مربيان ايراني را ببينند و هر وقت يك مربي ايراني نتيجه مي گيرد عليه او مقاله مي نويسند و 24 ساعت شروع به تخريب نيروهاي داخلي مي كنند. من اعتقاد دارم عده‌اي قلم را به اجنبي ها فروخته‌اند و تا يك اتفاق خوبي براي مربيان ايراني مي افتد فردا عليه‌اش موضع مي گيرند. 
خدا را شكر مي كنم كه هميشه در مجموعه‌ام با صداقت كار مي كنم و توكلم به خدا است. ما ملت كاملا بزرگي هستيم و اين مسئله را در تاريخ ثابت كرديم. ايراني، نژاد آريايي برتر است و يك عده نمي خواهند مسئله به اين مهمي را قبول كنند به همين خاطر هميشه عليه من موضع مي گيرند. قهرمان مي شويم،مي گويند ستاره داشت، ستاره نداريم و نتيجه مي گيريم، مي گويند ضد فوتبال بازي مي كند. هر كاري انجام مي دهيم يك ايرادي مي گيرند. اين عده هميشه به من انتقاد مي كنند و من هم آنها را به خدا واگذار كرده‌ام.
 از علي پروين هم ممنونم و او را دوست دارم. هميشه به او سر مي زنم و تلفني با يكديگر صحبت مي كنيم و اميدوار هستم او به پرسپوليس برگردد. پروين بزرگ است و انسان‌هاي بزرگ هميشه بزرگ فكر مي كنند. من هم اميدوارم علي پروين با بزرگي اش به پرسپوليس برگردد و به اين تيم بيش از قبل كمك كند.

اميرقلعه نويي با ميانجيگري سردار جعفري براي بخشش هافبك اخراجي تراكتور سازي مخالفت كرد.

+0 امتياز

اميرقلعه نويي با ميانجيگري سردار جعفري براي بخشش هافبك اخراجي تراكتور سازي مخالفت كرد.

قبل از بازي مقابل استقلال ، مدير عامل اين باشگاه در حاشيه يك جلسه با امير قلعه نويي به اوپيشنهاد داده است به شكلي به پرونده كياني رسيدگي كند كه باشگاه ضرر مالي سنگين نكند. سردار جعفري به قلعهنويي گفته كه كياني را چندين هفته از تيم كنار بگذارد و باشگاه هم مبلغ قابل توجهي از قرارداد اين هافبك را بابت جريمه كسر كند و در نهايتا اين بازيكن جلوي بچه ها ازاو عذر خواهي كند زيرا در صورتي كه باشگاه بخواهد كياني را اخراج كند بايد تمام پول او را بدهد. 
در اين رابطه شنيديم امير قلعه نويي ضمن مخالفت با پيشنهاد سردار جعفري اعلام كرده كه باشگاه بايد بين او و كياني يك نفر را انتخاب كند و حاضر نيست با اين بازيكن كار كند چون به او بي احترامي كرده است .
سردار جعفري در اين باره گفت:" من همان اول اعلام كردم در اين موضوع از امير قلعه نويي حمايت مي كنم. در مصاحبه هايم نيز از رفتار زشت كياني انتقاد كردم. با اين حال يك بار به قلعهنويي رو انداختم كه اگر امكان دارد كوتاه بيايد و در برخورد با كياني تخفيف بدهد. اما او گفت كه ديگر اين بازيكن جايي در تراكتور سازي ندارد و باشگاه هر كاري دلش خواست با او بكند. ما قرار است ظرف چند روز آينده در جلسه كميته انضباطي به پرونده كياني رسيدگي كنيم. اما قلعه نويي حتي قبول نميكند در اين جلسه شركت كند و با كياني رو به رو شود. او در بازي با استقلال نشان داد تيمش متكي به يك نفر نيست و راحت كياني را كنار گذاشته است."
مدير عامل تراكتور سازي در ادامه گفت:" امير قلعه نويي به من گفت ديگر نمي خواهد حتي يك ثانيه هم كياني را ببيند. او تاكيد كرد كه هر كاري مي خواهيم انجام دهيم و رضايت نامه اش را براي هر تيمي كه مي خواهد صادر كنيم."
سردار جعفري در پايان در باره اين كه پرسپوليس و استقلال براي به خدمت گرفتن كياني اعلام آمادگي كرده اند گفت:" ما هنوز در باره كياني تصميم نگرفته ايم. اما اگر هر تيمي او را مي خواهد مذاكره مي كنيم و كياني را مي فروشيم. اگر قلعه نويي روي حرفش بماند كياني را به بهترين پيشنهاد مي دهيم! پرسپوليس و استقلال به خود ما هنوز نامه اي نزده اند اما اگر تمايل داشته باشند رسما مي توانند وارد مذاكره شوند

زينال خيري : هواداران صبور باشند،جبران مي كنيم

+0 امتياز

محمدرضا زينال خيري بازيكن جوان و بومي تيم شهرداري تبريز كه ديروز توانست اولين گل اين فصل خود را در ليگ برتر بزند و بعد از آن با به جان خريدن كارت قرمز مانع گل 100 درصد راه آهن شد و مانع از دست رفتن تك امتياز شهرداري شود و لقب مرد شماره يك ميدان را به خود اختصاص داد، به همين سبب با شماره 14 تيم شهرداري كه يكي از كاربران و خوانندگان پراپا قرص اين سايت نيز هست گفتگويي را ترتيب داديم كه بخشي از آن در اين پست و بخش اصلي آن را مي توانيد چند روز ديگر در مجله هواداري شماره 3 مطالعه نماييد . در حال حاضر هم مي توانيد گفتگو در مورد بازي ديروز را در زير مشاهده كنيد.

در مورد بازي امروز بگو كه در دقايق پاياني توانستيم يك امتياز را بگيريم در حالي كه شايسته پيروزي نيز بوديم.

چي بگم . فقط مي تونم بگم كه بهترين مربي دنيا رو داريم و بهترين بازيكنان ليگ تو تيم ما هستند ولي نمي تونيم نتيجه بگيريم . تا جلوي دروازه تيم حريف مي ريم جلو ولي توپ رو مي زنيم آسمان .!!! اصلا كدوم تيم هست كه تو هر بازي بيشتر از 10 موقعيت گل داشته باشه؟ تنها تمركز رو كم داريم تا بتونيم اكثريت توپ ها رو به گل تبديل كينم.

به نظرت عملكرد نيمه اول تيم مخصوصا در خط دفاع مناسب بود؟

ما نمي تونيم كسي يا بخشي از تيم را مقصر بدونيم . همه ما تو نيمه اول بد بوديم ولي با اين وجود سه ، چهارتا موقعيت خوب داشتيم كه اگر اونا رو به گل تبديل مي كرديم ورق برمي گشت.

امروز هم تونستي اولين گل اين فصلت رو به ثمر برسوني در مورد اين گل چه نظري داري؟

تنها چيزي كه مي تونم بگم اينه كه گلم رو به مربي تيم آقا يسيچ تقديم مي كنم كه در طول بازي و مخصوصا تو لحظات پاياني بدجوري تحت فشار بود و حقش نبود با وجود تمريناتي كه در طول هفته با ما داده بود بازنده ميدان باشد.

قضيه خطا و كارت قرمز كه داور داد چيه ؟ به نظرت خطا و كارت درست بود؟ بازي بعدي رو هم محروم شدي.

خطا درست بود ولي اينكه جريمه شخصي اين كارت چي باشه بايد كارشناسان نظر بدند. البته ما بازيكنان خيلي خوبي داريم كه جاي منو تو بازي بعدي پر مي كنند.

اين فصل هم مثل سال قبل زياد داريم گل مي خوريم به نظرت رويه پارسال در حال تكراره؟

نه تيم امسالمون از هر لحاظ قوي تر از تيم پارساله فقط فرصت مي خواد كه خودشو نشون بده و فقط از هواداران فرصت مي خواهيم كه صبور باشند تا بتونيم جبران كنيم.