حضوري حماسي: تراختور - استقلال

+0 امتياز

حضوري حماسي

شهرداري - تراكتورسازي؛ دربي تبريز براي رسيدن به صدر

+0 امتياز

*شهرداري - تراكتورسازي؛ دربي تبريز براي رسيدن به صدر 

دربي تبريز قطعا ديدني خواهد بود البته در اين دربي، تراكتورسازي چند برابر حريف تماشاگر دارد. تراكتورسازي برعكس شهرداري مهرههاي تاثيرگذار فراواني در اختيار دارد. با اين حال بعيد است شهرداري حريف از پيش بازندهاي باشد و مديرروستا دوست دارد در اين بازي هنر مربيگرياش را به رخ بكشد و مبارزه با امير قلعهنويي پرافتخارترين مربي ايران ميتواند بهترين فرصت براي اين كار باشد. 
قلعهنويي اما دوست ندارد در اين بازي به هيچ عنوان امتياز از دست بدهد. او ميخواهد با يك برد شيرين و مردانگي مجدد مجيد جلالي به صدر جدول برسد. قلعهنويي اميدوارست استقلال برابر فولاد خوزستان متوقف شود تا او، تراكتور را به صدر برساند.

* شهرداري تبريز ـ تراكتورسازي، ساعت 15، ورزشگاه يادگار امام تبريز 

شهرآورد تبريز در حالي در هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال هواداران اين ورزش را به تماشاي خود فرا ميخواند كه تراكتورسازان با يك امتياز اختلاف نسبت به صدرنشين، در رده دوم جدول قرار دارند و پيروزي احتماليشان در اين بازي، ميتواند به صدرنشيني يكي از نمايندگان تبريز در ليگ برتر بينجامد. اين اتفاق هرچند براي هواداران فوتبال در تبريز مايه افتخار است، اما باعث نميشود كه بازيكنان و كادر فني ديگر تيم تبريزي، براي پيروزي در اين ديدار تلاش نكنند؛ تلاشي كه به گفته مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز، فقط براي كسب سه امتياز برابر تراكتورسازي خواهد بود. 
در سوي ديگر تراكتورسازي با هدايت امير قلعهنويي كه قهرماني در ليگ برتر را در سه فصل پياپي در كارنامه دارد، بسيار اميدوار است كه با تداوم روند نتيجهگيرياش، بتواند در پايان فصل به مقام قهرماني و يا دست كم سهميه ليگ قهرمانان آسيا دست پيدا كند؛ اتفاقي كه با توجه به نمايش خوب اين تيم، چندان هم دور از دسترس نخواهد بود. 
شهرداري تبريز اكنون با 24 امتياز دوازدهم است و تراكتورسازي با 39 امتياز سايه به سايه استقلال در رده دوم جاي گرفته است.

پيشبازي شهرداري- تراكتورسازي؛ خوش گليب سن همشهري!

+0 امتياز

پيشبازي شهرداري- تراكتورسازي؛ خوش گليب سن همشهري!

مديرروستا براي اين بازي ميتواند از بازيكن جديد خود يانوش هم در تركيب استفاده كند و تنها محروم آنها ميثم بائو خواهد بود كه نبودنش شهرداري را دچار يكسري تغييرات خواهد كرد






سايت گل- داربي چهارم تبريز از نوع ليگبرتري مابين دو تيم تراكتورسازي و شهرداري به ميزباني بلديهچيها در شرايطي برگزار خواهد شد كه دو تيم سابقه مصاف رودررو را بارها در سالهاي گذشته از باشگاههاي تبريز تا ليگ استاني داشتهاند.

سابقه رويارويي در ليگ برتر

ليگ دهم، بازي رفت: هفته سوم- بدون تماشاگر- محروميت تماشاگران شهرداري

نتيجه بازي: مساوي يك بر يك

اتفاق ويژه: بازي پربرخورد دو تيم با يك اخراجي بهنام مهدي كياني همراه شد كه اولين اخراجش را در عمر فوتبالي خود تجربه ميكرد. اين اخراجي بعدا از طرف كادر فني وقت با اتهام رشوه گرفتن روبهرو شد.



ليگ دهم، دور برگشت: هفته بيستم- تماشاگر 15هزار نفر

نتيجه بازي: يك بر صفر به نفع تراكتورسازي

اتفاق ويژه: در شرايطي كه تراكتورسازي براي كسب سهميه آسيايي اميدوارانه وارد اين بازي شده بود تا دقيقه90 نتوانست دروازه شهرداري را باز كند. در ثانيههاي پاياني يك پنالتي به نفع تراكتورسازي اعلام شد تا داد شهرداريچيها را بلند كند.

ليگ يازدهم، دور رفت: هفته پنجم- تماشاگر: 40هزار نفر

نتيجه بازي: 5 بر 1 به نفع تراكتورسازي

اتفاق ويژه: تماشاگران تبريزي حاضر در ورزشگاه خواستار برد تيم تراكتورسازي بودند ولي در رويش گلهاي سوم به بعد انگار بعضي از حاضرين خيلي خوشحال به نظر نيامدند. نتيجه اين بازي نگرش جديدي به مربي صرب شهرداري داد تا نسبت به بازيكنان بومي سياست جديدي را اتخاذ كند كه برآورد اين اقدام در نهايت منجر به بسته شدن پرونده همكاري اين مربي شد.

ليگ يازدهم، هفته بيستودوم- دور برگشت: تماشاگر ؟؟؟؟؟

نتيجه بازي : شهرداري ؟ - تراكتور سازي ؟

آناليز بازي:

دو تيم در شرايطي كاملا متفاوت با بازي دور رفت رودرروي هم قرار خواهند گرفت. شهرداري بهعنوان ميزبان اين بازي با توجه به تغيير و تحولات كادر فني خود در 4هفته گذشته نشان داده كه از نظر دوندگي و قدرت بدني در شرايط خوبي به سر ميبرد ولي حضور بازيكنان كنار گذاشته شده در تركيب براي رسيدن به هماهنگي مطلوب زمانبر خواهد بود. با توجه به روند حركتي حريف مطمئنا شهرداري با يك بازي بااحتياط و صبورانه اولويت را براي گل نخوردن و نيمنگاهي هم به دروازه تراكتورسازي خواهد داشت. مديرروستا براي اين بازي ميتواند از بازيكن جديد خود يانوش هم در تركيب استفاده كند و تنها محروم آنها ميثم بائو خواهد بود كه به نظر نبود اين بازيكن شهرداري را دچار يكسري تغييرات در خط مياني خود خواهد كرد.

در طرف ديگر تراكتورسازي كه پيشبازي يك بازي حساس را برگزار ميكند هر چند در اين هفته هم با نيمنگاهي به نتيجه بازي فولاد و استقلال براي كسب 3امتياز اين ديدار قدم به ميدان خواهد گذاشت تا بتواند قبل از روياروي با استقلال در هفته ششم خود را بالاي سر اين تيم ببيند ولي نبايد از انگيزه حريفانش غافل باشد.

تراكتورسازي براي هر بازي تفكر خاصي را برگزيده و در اين ديدار هم نفوذ از كنارهها، شوتهاي پشت محوطه جريمه و استفاده از ضربات ايستگاهي ميتواند در دستور كار اين تيم قرار گيرد. فرزاد حاتمي كه در سه بازي گذشته تاثير خود را در خط آتش اين تيم گذاشته به همراه سياوش اكبرپور، توزي، فلاويو و محمد ابراهيمي ميتوانند برگ برندههاي ژنرال در اين بازي باشند. در آن سوي ميدان هم سعيد دقيقي، جعفر بذري و شهرام گودرزي با حركات انفجاري خود ميتوانند خط دفاعي تراكتورسازان را به زحمت بياندازند.

ديدار دو تيم راس ساعت 3 بعد از ظهر روز چهارشنبه 5/11/90 برگزار خواهد شد.

تبريز به پيشواز صدر جدول : صداي تراكتور مي آيد

+0 امتياز

تبريز به پيشواز صدر جدول : صداي تراكتور مي آيد

تراكتور اين شانس را دارد كه از 6 بازي آينده خود ، 4 بازي را در تبريز برگزار خواهد كرد و اين براي ان ها خوشايند خواهد بود



سايت گل - امير قلعه نوعي با تراكتور دور برگشت ليگ را رويايي آغاز كرده. سه برد و يك تساوي نتيجه درخشاني است كه در كارنامه تراكتوري ها ثبت شده است.
تبريز حالا آماده تراز هميشه به استقبال صدرنشيني مي رود. استقلال در روزهايي كه خود را در بحران مي بيند لشكر تراكتور با شكست حريفان خود را در يك قدمي ان ها رسانده. تراكتوري ها در صورتي كه بتوانند اين هفته دربي قرمز تبريز را به نفع خود به پايان ببرند مي توانند اميدوار باشند كه تبريز را به جهنمي براي استقلال تبديل كنند و صدر جدول را بعد از مدت ها به رنگ قرمز در بياورند. 

آخريني باري كه صدر جدول قرمز بود را خيلي از ما به ياد نداريم. چرا كه پرسپوليس مدت هاست كه رنگ صدرنشيني را به خود نديده. تراكتوري ها حتي مي توانند زودتر از اين صدر را قبضه كنند.البته فولاد بايد به كمك تراتور بيايد و استقلال را متوقف كند تا ان ها با برد در مقابل همشهري شان بار ديگر جدول ليگ را به رنگ قرمز در بياورند. قرمزي كه اينبار متفاوت تر از قرمزه هميشگي است. 
تراكتور اين شانس را دارد كه از 6 بازي آينده خود ، 4 بازي را در تبريز برگزار خواهد كرد و اين براي ان ها خوشايند خواهد بود تا با تراكتورهاي روغن كرده حريفانشان را شخم بزنند.
البته تجربه ثابت كرده تيم هاي امير قلعه نوعي در دور برگشت نتايج درخشان تري از دور رفت مي گيرند. تبريزي ها آرزو مي كنند اينبار نيز امير پاشاي آن ها به سنت هميشگي اش پايبند باشد . تبريز از همين حالا به پيشواز صدر جدول رفته. صداي پاي تراكتور مي آيد

بلديه اسپور - تراختور

+0 امتياز

باز مثل دربي نيم فصل اول خواهيم امد و هر دو تا تيم آذربايجان را تشويق مي كنيم

آذربايجان تيملري - فرق ائلمز رنگلري

پس براي بازي تراختور استقلال آماده مي شويم با حضوري بيش از صد هزار