urmu golu

+0 امتياز

son nefes

گزارش روز : تشويق آرفي ، گريه عليزاده و جمله عجيب قلعه نويي : يك دقيقه با عزت بهتر از 90 دقيقه با ذلت !

+0 امتياز

گزارش روز : تشويق آرفي ، گريه عليزاده و جمله عجيب قلعه نويي : يك دقيقه با عزت بهتر از 90 دقيقه با ذلت !



من از تماشاگران تبريز مي خواهم كه بازيكن را هنگام بازي تشويق كنند ، نه لحظه تعويض ! اين طوري روحيه بازيكن از بين مي رود


بعد از اينكه ابراهيم صادقي كاپيتان تيم سايپا در دقيقه 32 مسابقه امروز در ورزشگاه يادگار امام تبريز گل تساوي تيم سايپا را در نيمه اول به ثمر رساند، هواداران تراكتورسازي بدون اينكه نام بازيكن خاصي را كه در زمين حضور داشته باشد صدا بزنند، شروع به تشويق اشپيتيم آرفي كردند.
اين تشويق كنايه‌آميز هواداران تراكتورسازي به دليل بازي نه چندان مناسب علي عليزاده در خط حمله تراكتورسازي بود اما عليزاده در دقيقه 44 موفق به گلزني شد و جالب اينكه بعد از به ثمر رساندن اين گل گريه‌كنان به سمت هواداران تيم تراكتورسازي رفت و با حركت دست رفتار نه چندان خوشايندي با تماشاگران داشت.

بعد از پايان مسابقه و هنگامي كه قلعه‌نويي در كنفرانس مطبوعاتي حضور داشت، خبرنگاران در مورد اين موضوع از ژنرال پرسيدند و او در جواب گفت:« من از تماشاگران مي‌خواهم كه عليزاده را بيشتر تشويق كنند و روحيه بازيكن را از بين نبرند.» قلعه‌نويي با اشاره به خاطرات مربيگري خود در استقلال و نوع رفتارش با رضا عنايتي به نكته جالبي اشاره كرد:« من در استقلال بودم يك روز هواداران عليه عنايتي شعار دادند، به او گفتم اگر اين ۳۰ هزار نفر ۳۰۰ هزار نفر هم بودند من تو را تعويض نمي كردم. پس كار خودت را انجام بده . » قلعه نويي سپس جمله به ياد ماندني خود را گفت : «  يك دقيقه بازي با عزت بهتر از 90 دقيقه بازي با ذلت است! تراكتورسازي جزء سه تيم صدرجدول است در حالي كه در سال‌هاي قبل اين تيم رتبه‌اي بهتر از پنجم و ششم نداشته است با اين تساوي چيزي را از دست نداديم و باز هم مي‌توانيم با موفقيت ادامه دهيم.»

سرمربي تراكتورسازي در اين نشست خبري از تماشاگران تراكتورسازي خواست كه بازيكن را هنگام بازي تشويق كنند و نه لحظه تعويض. كنايه قلعه‌نويي به اين خاطر بود كه وقتي علي عليزاده در اواسط نيمه دوم تعويض شد مورد تشويق هواداران قرار گرفت و به او لقب علي سرطلايي دادند. سرمربي تراكتورسازي همچنين در مورد عملكرد دروازه‌بان سوم تيمش يعني محسن فروزان ابراز رضايت كرد و گفت كه نحوه دروازه‌باني او من را به آيند اميدوار كرد

 

لوپز: نظير هواداران تراكتور را در دنيا نديدم

+0 امتياز


بازيكنان خارجي تراكتورسازي اعتماد سكان‌دار تيم را به خود جلب كرده‌‌اند و عملكرد بسيار خوبي را نيز به نمايش گذاشته‌اند تا جايي كه در همه ديدارها از مهره‌هاي اصلي بوده و براي تيم گلزني كرده‌اند. در اين ميان لوپز جايگاهي ويژه يافته. با بازيكن پرتغالي تراكتور گفت‌وگويي ويژه انجام ‌داديم كه در زير مي‌آيد لازم به ذكر است كه اين مصاحبه با كمك اكرامي حاصل شده است.


از بازي بگو، چطور بود؟

45 دقيقه اول بازي بهترين نيمه بود به طوري كه ما به 3 گل دست پيدا كرديم. به نظر من 30 دقيقه اول براي هر تيمي مهم است و ما توانستيم در اين نيمه مهم كار را يكسره كنيم، اما در جريان بازي با اخراج صادقي شرايط عوض شد و ما دفاعي ظاهر شديم و چشم به ضد حملات دوختيم. اما با وجود آنكه ده نفر بوديم خيلي بهتر از حريف كار كرديم و در پايان با پيروزي از ميدان خارج شديم.

 يك گل به ثمر رساندي و بعد از آن هم حركت عجيبي انجام دادي؟

بله. دقيقا همان حركتي را كردم كه بعد از گلزني به استقلال انجام داده بودم.

به سمت هواداران رفتم و از روي خوشحالي سيلي محكمي را به صورتم زدم كه اين حركت باعث شد تا بچه‌ها در تمرين سربه‌سر من بگذارند و با من شوخي كنند به خاطر همين وقتي كه جلوي مس گل زدم علي چنين كاري كرد و به صورت من سيلي زد!

انگار خيلي اعتماد قلعه‌نوعي را به خود جلب كرده‌اي؟

خوشحالم از اين موضوع. من سعي مي‌كنم كه هميشه در تمرينات جدي ظاهر شوم و براي تيمم مفيد باشد.

 نظرت در مورد قلعه‌نوعي چيست؟

او يك مربي خوب، جنتلمن و باهوش است و براي تيم از دل و جان مايه مي‌گذارد و چون در تمام بازي‌ها به پيروزي مي‌انديشد نتيجه‌اش را هم مي‌بيند. او كسي است كه به غير از برد راضي نمي‌شود و دوست دارد كه تيمش فقط پيروز ميدان باشد و علت اصلي موفقيت تيم هم نظرات امير است.

 از اينكه در تراكتور بازي مي‌كني خوشحالي؟


بله من فكر مي‌كنم كه تراكتور بهترين تيم ايران است و من عاشق هواداران اين تيم هستم.


 هواداران اين تيم را چطور مي‌بيني؟ تا به حال تيمي را ديده‌اي كه اين قدر هوادار داشته باشد

من تا حالا در دنيا نديدم كه يك تيم اينقدر هوادار داشته باشد براي مثال در بازي با استقلال هواداران تيم را تشويق كردند. آنها ديوانه وار تيمشان را دوست دارند و در بيرون و داخل خانه تيم را تنها نمي‌گذارند و بايد بگويم به بهترين شكل ممكن تيم را ساپورت مي‌كنند، من واقعا تا به حال چنين چيزي نديده بودم.

 فوتبال ايران را در چه سطح مي‌بيني؟

راستش فوتبال ايران واقعا بسيار متفاوت از فوتبال اروپا است و قابل مقايسه نيست اما ايران هم تيم‌هاي بسيار خوبي دارد كه بازيكنان خوبي در اين تيم‌ها بازي مي‌كنند. به نظر من يكي از اين تيم‌ها تراكتور است كه من خوشحالم از اينكه در تراكتور بازي مي‌كنم.

الگوي فوتبالي‌ات چه كسي است؟

كريس رونالدو و رونالدينيو

انگار بازي تكنيكي را خيلي دوست داري دليلش چيست؟

خوب به عنوان يك هافبك دوست دارم كارهاي نمايشي انجام بدهم مثلا در حين دريبل كردن دوست دارم نمايشي كار كنم.

فكر مي‌كني در پايان فصل تراكتور مي‌تواند به قهرماني دست پيدا كند؟

تمام آرزوي ما اين است كه تراكتور به صدر جدول باز گردد و بتواند قهرمان ايران شود.
 

 

استاديوم دوم مجموعه ورزشي يادگارامام (ره) نيز ساخته مي شود .

+0 امتياز


مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي:
اولويت اول ورزشگاه يادگار امام با تيم تراكتور‌سازي است

خبرگزاري فارس: مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي گفت: در استفاده از ورزشگاه يادگار امام اولويت اول با تيم تراكتورسازي تبريز است.




به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيد محمد شروين اسبقيان ظهر امروز در جلسه هم‌انديشي با مديران باشگاه‌هاي تبريز اظهار كرد: براي من تيم‌هاي آذربايجان هيچ فرقي نمي‌كند و من از موفقيت تمام اين تيم‌ها خوشحال مي‌شوم اما اولويت‌ بازي در ورزشگاه يادگار امام با تيم‌هاي ليگ برتري است و عدالت حكم مي‌كند كه اولويت اول اين ورزشگاه با تيم تراكتورسازي باشد زيرا تراكتورسازي تيم اول آذربايجان است.
وي با اشاره به مشكل ورزشگاه در تبريز به دليل تعدد تيم‌هاي حاضر اين منطقه در مسابقات كشوري تصريح كرد: ورزشگاه يادگار امام ظرفيت برگزاري تمام رقابت‌هاي ليگ برتر، ليگ آزادگان و جام حذفي را نداشته و اگر بخواهيم تمام اين مسابقات را در اين ورزشگاه برگزار كنيم، قطعاً چمن ورزشگاه كيفيت مطلوب خود را از دست داده و جوابگوي تمام بازي‌ها نخواهد بود.
اسبقيان در همين مورد افزود: بايد در برگزاري مسابقات كشوري به نحوي برنامه‌ريزي كرد كه از ساير امكانات موجود نيز استفاده كرد.
وي همچنين در مورد باشگاه ماشين‌سازي كه به صورت خصوصي اداره مي‌شود، گفت: هر چند هيچ‌گونه حمايت مالي از سوي تربيت بدني نسبت به اين تيم صورت نگرفته اما من مسائل تيم ماشين‌سازي را تعقيب مي‌كنم و جا دارد از از برادران دبيري كه با هزينه خود تيم ماشين‌سازي را حمايت كرده‌اند تشكر و قدرداني كنم.
اسبقيان، تلاش دو باشگاه شهرداري و گسترش فولاد را در توسعه اماكن ورزشي را ستوده و اظهار داشت: براي حل مشكل ورزشگاه در تبريز، پيشنهاد ساخت يك ورزشگاه 5 هزار نفري در جنب ورزشگاه يادگار امام (ره) را داده‌ام و در صورت ساخت اين ورزشگاه بخش قابل توجهي از مشكلات تيم‌هاي تبريزي رفع خواهد شد.
مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي در بخشي ديگر از سخنان خود آذربايجان را مهد غيرت و تعصب خوانده و بزرگاني چون علامه اميني‌ها، جعفري‌ها و طباطبايي‌ها را برخواسته از اين ديار نامبرده و افزود: تماشاگران آذربايجان بايد از لحاظ اخلاقي سرآمد تماشاگران ايران باشند.
وي با دعوت از باشگاه‌هاي تبريز براي فرهنگ‌سازي تماشاگران خاطرنشان كرد: در ورزشگاهي كه به نام مقدس فرزند امام (ره) مزين شده است نبايد به تماشاگر نماهاي انگشت شمار اجازه خودنمايي داده و بايد با آنها برخورد محكم صورت گيرد تا شاهد برقراري جوي فرهنگي و در شان آذربايجان در ورزشگاه‌ها باشيم.

صداي منادي هم درآمد - كفاشيان و تاج بايد بروند

+0 امتياز