محوطه برج خلعت‌پوشان ، تفرجگاه عمومي مي‌شود

+0 امتياز

شهردار تبريز خبر داد: 
محوطه برج خلعت‌پوشان ، تفرجگاه عمومي مي‌شود

خبرگزاري شهريار به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز گزارش داد، مهندس نوين با اعلام اين خبر افزود: برج خلعت‌پوشان كه در حاشيه ورودي شرقي شهر قرار دارد ، يكي از جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري تبريز به شمار مي‌رود كه علي‌رغم قدمت و سبقه تاريخي و ميراثي ، طي سال‌هاي گذشته در مهجوريت قرار گرفته ، با اين حال شهرداري تبريز درصدد است تا طي يك برنامه‌ريزي اساسي و در راستاي حفظ و احياي آثار تاريخي و نيز بسترسازي براي توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري ، نسبت به ساماندهي محوطه اين برج تاريخي و تبديل اراضي موجود در اين سايت به پارك و تفرجگاه عمومي اقدام جدي نمايد.

شهردار تبريز در بخش ديگري از سخنان خود افزود: اين تصميم بر اساس توافق و تفاهم‌نامه منعقده ميان دانشگاه تبريز و سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري به عنوان مالك اراضي محدوده برج خلعت پوشان اتخاذ گرديده و مقرر شده است سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري با حفظ مالكيت دانشگاه بر اين اراضي و در محدوده‌اي 5 هكتاري ، نسبت به ايجاد پارك و تفرجگاه عمومي در حريم برج خلعت‌پوشان اقدام نمايد.

مهندس نوين در عين حال افزود: با اجراي اين طرح ، علاوه بر افزايش سرانه فضاي سبز عمومي تبريز ، امكان بهره‌مندي و بازديد عموم مردم و گردشگران داخلي و خارجي از برج تاريخي خلعت‌پوشان فراهم خواهد شد.

رسوا گري فوتبال ايران

+0 امتياز

 

ياهو نيز رسواگري بازيكن تيم پيروزي را در صفحه ي اول خود گذاشت

 

 

اورمو گولو - گرافيك

+0 امتياز

اين هم گرافيك هايي جديد از درياچه ي اروميه

 

 

حركات غير ورزشي در فوتبال ايران

+0 امتياز

نسخه چاپيارسال به دوستان
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال:
حركت زشت بازيكنان پرسپوليس پس از گل شرم‌آور بود/با خاطيان برخورد مي‌كنيم

خبرگزاري فارس: رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: كار زشت بازيكنان پرسپوليس در صحنه‌هاي شادي پس از گل شرم‌آور بود.
خبرگزاري فارس: حركت زشت بازيكنان پرسپوليس پس از گل شرم‌آور بود/با خاطيان برخورد مي‌كنيم

به گزارش خبرگزاري فارس، اسماعيل حسن زاده در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازي پرسپوليس و داماش گيلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه هاي شادي گل بازيكنان پرسپوليس در هر سه گل، شاهد كارهاي زشتي از سوي بازيكنان بوديم كه ديدن تصاوير تلويزيوني اين صحنه ها شرم آور بود. كميته انضباطي به شدت به اين اتفاقات رسيدگي مي كند و با خاطيان به شدت برخورد مي شود.

وي افزود: رسانه ملي هم در يك كار درست اين صحنه ها را در اخبار ورزشي و بازپخش بازي پخش نكرد و فقط يك بار در پخش مستقيم نشان داده شده كه جاي تشكر دارد.

حسن زاده ادامه داد: متاسفانه از اين صحنه ها عكس برداري شده ولي قابليت چاپ در مطبوعات و رسانه هاي اينترنتي رسمي كشور به دليل زشتي ندارد اما در فضاي سايبري غير رسمي عكس ها و فيلم ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسيار بدي براي فوتبال ايران داشته است. علاوه بر اين صحنه هاي زشت هم درگيري در پايان بازي اتفاق افتاد كه به آن هم رسيدگي مي كنيم.

رئيس كميته انضباطي در پايان گفت: منتظر فيلم ها و عكس هاي صحنه هاي مورد نظر هستيم تا حكم لازم را در اين باره صادر كنيم و در اين باره كوتاه نمي آييم

 

قلعه نوعي:شانسي برديم اما همين كه بدخواهان سكوت مي كنند خوب است!

+0 امتياز

سايت گل- امير قلعه نوعي در كنفرانس بعد از باز با فجر گفت: حريف خيلي بهتر از ما بازي كرد وبايد با اختلاف 2يا سه گل ما را شكست مي داد.

او ادامه داد: بازي نيمه اول آنها را كه ديدم بين دو نيمه به بچه ها گفتم اين تيم جوان و كم تجربه است ودر ادامه بدنشان خالي مي كند كه همين هم شد ومي دانستم مي شود در نيمه دوم آنها را كنترل كرد. وي افزود:خوش شانس بوديم كه برديم اما خوبي اين پيروزي اين است كه يك عده كه دشمن ما وتراكتور وآذربايجان هستند 20 روز سكوت مي كنند ودست از سرمان برمي دارد. قلعه نوعي در مورد شانس قهرماني تيمش هم تصريح كرد:نفراتي را بايد در نيم فصل جذب كنيم كه اگر اين امر محقق شود شايد قهرمان هم شديم.