فراخواني (ببيانيه ـــ فراخوان شماره 9 هواداران تراختور آزربايجان در خصوص اعتراض براي خشكانيدن درياچه اورميه)

+0 امتياز

 اگر درياچه اروميه در فلسطين بود آنوقت شاهد بوديم همين نمايندگانمان در بوق و كرنا ميكردند كه اي ملت مسلمان و هميشه در صحنه، از خواب بيدار شويد به پا خيزيد كه صهيونيست كمر به خشكاندن نگين جهان اسلام ! بسته است و امروز ، بر هر مسلماني واجب است كه از اين درياچه حمايت كند

چهارشنبه ۹ شهريور ۱٣۹۰ - ٣۱ اوت ۲۰۱۱
ملت شريف آزربايجان ، ثانيه شمار نابودي آزربايجان از سوي حاكميت راسيست مركزي به شمارش افتاده است ديگر بر همگان روشن شده است دشمن اشغالگر با خشكانيدن عمدي درياچه اورميه كمر همت خود را براي نابودي حيات زيست آزربايجان بسته است و چه شرمآور است اگر بر اين اعلام جنگ آشكار دشمنان آزربايجان بنشينيم و نظاره گر باشيم .
از سوي ديگر شاهد هستيم همين حاكميت آنتي تورك با بي شرمي تمام حوادث اتفاق افتاده عليه تيم محبوب آزربايجان در بازي با داماش گيلان در رشت را با دهن كجي تمام ناديده گرفته و با تهديد تيم آزربايجان نسبت به كسر امتياز در بازيهاي بعدي عملاً چهره واقعي خود را عليه آزربايجانيها نشان ميدهد .
ملت از چه سبب نشسته ايد ، حاكميت بي حياي راسيست عملاً بر عليه آزربايجان اعلان جنگ كرده است ديگر وقت نشستن و نظاره كردن بر بي حيايان حاكم نيست .
ما هواداران ميليوني تراختور آزربايجان به تاسي از فراخوان فعالين حركت ملي آزربايجان از تمامي هواداران آزربايجاني مي خواهيم روز شنبه 12 فروردين 90 ساعت 18 خود را به خيابانهاي مركزي تمامي شهرهاي آزربايجان رسانده و فرياد اعتراض خود را عليه سياستهاي حاكميت نژاد پرست فرياد بزنند .
بر اين اساس آدرس شهرهايي كه تا كنون فراخوان اعتراضي در آنها مشخص گرديده است ذيلاً در اختيار ملتمان قرار داده مي شود .
زمان و مكان اعتراض در شهر تبريز
روز شنبه 12 شهريور
مكان اعتراض : تبريز ، اول راسته كوچه ( بازار آغزي ) تا استانداري
ساعت : 18 عصر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زمان و مكان اعتراض در شهر اورميه
روز شنبه 12 شهريور
مكان: ميدان ولايت فقيه- خيابان امام- خيابان عطايي- خيابان بعثت- خيابان خيام جنوبي- خيابان كاشاني- ميدان ايالت
زمان : ساعت 18 عصر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زمان و مكان اعتراض در شهر تهران
روز شنبه 12 شهريور
مكان : ميدان امام حسين تا آزادي
ساعت : 18 عصر
" مكان وزمان اعتراض بقيه شهرها بعد از دقيق شدن درج خواهد شد . "


طلاعيه:روز جمعه هفته آينده در بازي تراختور واستقلال در آزادي همه به خاطر مرگ درياچه اروميه و شهيدان 5 شهريور ومرگ عدالت (راي نا عادلانه كميته ي انظباتي در مورد ديدار تراختور وداماش) سياه خواهيم پوشيد.قطعا اثرات وبازتابي كه اين حركت خواهد داشت كمتر از راهپيمايي ها نيست.
لطفا اطلاع رساني بفرماييد.
وعده ديدار ما هفته آينده 50000 نفر سياه پوش در آزادي

 

انتقاد آيت‌الله مكارم شيرازي از تركيه

+0 امتياز

سيز آلاه گورون بو مالا نلر دير بوكي آدام حسابندا دير بوكي قارا باغدا اولان جينايتلرين قاباغندا هشزات دمير ايندي سوريدن حيمايت الير توركيه دن انتقاد بودا بيزه آدام اولوب آلاه جمالوا چوخ شوكور

الوم اولسون ايكي اوزلو آدام 

حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي از همراهي تركيه با استكبار جهت مقابله با سوريه انتقاد كرد و اظهار داشت: ما از اين كشور انتظار نداشتيم كه اين گونه با استكبار همراهي كند و به مقابله سوريه بپردازد، بدانند كه ضرر و زيان سوريه دامن آن‌ها را هم خواهد گرفت.

به گزارش ترك نيوز به نقل از خبرگزاري رسا، حضرت آيت‌الله ناصر مكارم شيرازي از مراجع تقليد، در شب بيست‌ويكم ماه مبارك رمضان در مدرسه علميه اميرالمومنين(ع) قم به اهميت اين شب بزرگ پرداخت و اظهار داشت: اين شب از چند امتياز مهم برخوردار است.

وي افزود: شب ۲۱ ماه رمضان يكي از شب‌هاي قدر است كه مقدرات انسان براساس لياقت و ارزش آن‌ها تعيين مي‌شود و چنان نيست كه اين تقديرات بي‌حساب و كتاب باشد؛ زيرا خداوند حكيم است و هر كسي را براساس لياقتش مقدراتش را تعيين مي‌كند.

اين مرجع تقليد، يكي ديگر از امتياز شب ۲۱ ماه مبارك رمضان را نزول قرآن كريم در اين شب دانست و ادامه داد: امشب از هزار ماه با ارزش تر است، بيدار ماندن، دعا خواند و توبه كردن از جمله مسائلي است كه بايد در اين شب عزيز به آن اهميت داده شود.

وي تصرح كرد: امشب شبي است كه روح مقدس امام علي عليه السلام به عالم ملكوت پرواز مي‌كند و در راس شهداي در راه حق قرار مي‌گيرد، بايد همه از اين شب استفاده كنيم.

مدرس خارج فقه حوزه علميه قم تاكيد كرد: مولا علي عليه السلام در لحظات آخر عمرش ودر حالي كه فرق نازنينش شكافته است ۲۰ اصل مهم را اشاره مي‌كند كه ما در اينجا چند اصل آن را بيان خواهيم كرد. يكي از آن‌ها توجه به ايتام است و حضرت مي‌فرمايد مردم هرگز يتيمان را فراموش نكنند و اين كار بايد استمرار داشته باشد تا زندگي آن‌ها تامين شود.

وي ادامه داد: حضرت براساس دستوري كه در خصوص يتيمان مي‌دهند، اول دستور كمك مادي مي‌دهد سپس بعد معنوي و برنامه فرهنگي را در نظر مي‌گيرد يعني ما نبايد از بعد فرهنگي و عاطفي يتيمان غافل شويم و آن‌ها را رها كنيم تا به مفاسد آلوده شوند؛ زيرا اگر آن‌ها در جامع رها شوند به موجودي خطرناك تبديل خواهند شد.

حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي گفت: يكي ديگر از تاكيدات حضرت در وصيت‌نامه اش، توجه به همسايگان است، متاسفانه برخي بيست سال در كنار هم هستند ولي از هم خبري ندارند، در حالي كه اين دستور حضرت برنامه جامعي براي ريشه كن كردن فقر است؛ زيرا اگر همه با هم ارتباط داشته و به دنبال حل مشكلات هم باشند، فقر نيز ريشه كن خواهد شد، زيرا همسايگي تنها به چهار خانه اطراف نمي‌شود، بلكه شامل چهل همسايه از هر سوي خواهد شد.

وي افزود: اين وصيتي كه اميرمومنان علي عليه السلام در خصوص همسايگان دارد حتي شامل كشورهاي همسايه هم مي‌شود يعني ما حتي بايد به فكر كشورهاي همسايه خود هم باشيم و از آن‌ها بي خبر نباشيم، متاسفانه برخي كشورهاي كه ادعاي مسلماني دارند به اين دستور حضرت امير بي‌توجه هستند.

اين مرجع تقليد به اتفاقات اخير در سوريه اشاره كرد و اظهار داشت: سوريه هدف اصلي استكبار است، استكبار تمام نيروهايشان را متمركز كرده و اسلحه مي‌فرستند و به آن‌ها حمله مي‌كنند، آيا نبايد به فكر هماسيه خودمان باشيم؟آيا تركيه بايد با استكبار هم دست شود به مقابله سوريه بپردازد ما از تركيه چنين انتظاري نداشتيم كه موافق استكبار و تمام عيار در خدمت آن‌ها باشد.

وي با انتقاد شديد از همراهي تركيه با استكبار براي مقابله با سوريه تصريح كرد: تركيه بداند اگر همسايه‌اش متضرر شود، اين ضرر و زيان دامن تركيه و لبنان را هم خواهد گرفت.

حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي در بخش ديگري از سخنان خود به انتقاد شديد از حملات اخير رژيم صهيونيستي به نواره غزه تصريح كرد: متاسفانه سران عربستان كه خود را خادمين الحرمين مي‌نامند، به كمك اسرائيل و آمريكا مي‌روند و فلسطين را اين گونه مورد هجمه قرار مي‌دهند كه جاي بسي تاسف است.

وي تاكيد كرد: كساني كه با استكبار همراهي مي‌كنند از نقشه شوم آن‌ها غافل هستند و خود را به خواب مي‌زنند نمي‌دانند روزي اين فاجعه دامن آ»‌ها را خواهد گرفت.

ليونل مسي ، برترين بازيكن فوتبال جهان به اسلام مشرف شد

+0 امتياز

باغشلين آذربايجانا ربطي يوخدي آما جاليبيدي گويدوخ وبلاگا
 

ليونل مسي برترين بازيكن فوتبال جهان كه اهل آرژانتين است از مسلمان شدنش در ماه مبارك رمضان خبر داد.

وي پس از مسلمان شدنش گفت : اسلام حامل پيام صلح و محبت است و با مسلمان شدن فرد شخصيت اسلام در مسلمان نمايان ميشود .

وي اضافه كرد : در مورد اسلام و مسلمان شدن به قناعت كامل رسيده امو اميدوارم دوستان ، نزديكان و خانواده ام ديدگاهشان به من پس از مسلمان شدنم عوض نشود .

به گزارش خبر گذاري ها هنوز منبع موسقي درستي اين خبر را تاييد نكرده است.

مصاحبه كرار با جام جم تاكيد بر روي نام خليج

+0 امتياز

مصاحبه كرار با جام جم  تاكيد بر روي نام خليج

جاسم كرار بازيكن عراقي استقلال  چند روز قبل با حضور در برنامه تلوزيوني نود در نود كه از شبكه جام جم پخش مي شود به صحبت بر روي مسائل مختلف پرداخت  ودر پاسخ به سوال محمد رضا احمدي مجري برنامه  كه از او پرسيد قبل از امضاي قرار داد استقلال از كشورهاي ديگري پيشنهاد داشتيد  يا خير پاسخ داد از چند تيم خليج پيشنهاد داشتم  مجري برنامه گفت از تيم هاي حاشيه خليج فارس  كه كرار  باز گفت از تيم هاي حاشيه  خليج  جالب اين كه خليج فارس معني ديگري براي كرار داشت و به عدم استفاده از  كلمه فارس براي خليج علاقه داشت

خبر فوري

+0 امتياز

خبر فوري

تقديم اولين شهيد ملت آذربايجان براي حفظ درياچه اورميه...
اخبار تاييد نشده حاكي است ماموران مسلح كه از داخل بانك انصار در اورميه به روي مردم آتش گشوده اند با پاسخ مردم روبرو شده و بانك انصار نيز توسط مردم به آتش كشيده شده است متاسفانه در اين درگيري ها يكي از هموطنانمان به شهادت رسيده. و جسد خونين ايشان توسط نيروهاي لباس شخصي ربوده شده است. تا اين لحظه هويت اين شهيد مشخص نشده است.
البته تعداد شهيدان به 3 نفر ( يك شير زن و دو مرد ) مي رسد كه هنوز صحت اين خبر تاييد نشده است. ادامه دارد