وقتي قلعه نوعي نمي گويد مواظب ساق هاي رقيب باشيد

+0 امتياز




هومن ثابت در مورد شرايط مصدومان تراكتورسازي گفت:‌ پس از بازگشت از قطر چند بازيكن تيممان مثل قاسم دهنوي به دليل تفاوت شرايط آب و هوايي دچار سرما خوردگي و تب و لرز شدند. البته اين مشكل در حال برطرف شدن است.

وي افزود: ناخن پاي جواد كاظميان در ديدار مقابل استقلال دچار ضرب خوردگي شد. او مقابل الجيش با وجود مصدوميت بازي مي كرد و قبل از بازي و در جريان مسابقه چند بار ناخن پاي او را بي حس كرديم. البته كاظميان در بازي با سپاهان محروم است و كلا نمي تواند بازي كند. مشكل كاظميان را تا حدودي ثابتي هم دارد.

ثابت خاطرنشان كرد: عقيل اعتمادي از ناحيه زانو دچار مشكل شده است كه به اين خاطر به او استراحت داديم. اين مشكلي است كه اكثر دروازه بانان با آن روبرو مي شوند و با استراحت برطرف مي شود. حبيب گردان كه دچار مصدوميتي شده بود و در ديدار مقابل استقلال نتوانست به ميدان برود. مشكل اين بازيكن برطرف شده و مي تواند در اين ديدار تيم را همراهي كند. مرتضي اسدي و محمد ابراهيمي از ناحيه پا و مهدي كياني نيز از ناحيه كمر دچار مشكل شده بودند كه آن ها نيز اكنون شرايطشان بهتر است و مي توانند بازي كنند.
پزشك تراكتورسازي با تأكيد بر اينكه بازيكنان براي ريكاوري نياز به استراحت دارند، افزود: بازيكنان براي ريكاوري نياز به استراحت دارند و هيچ چيز نمي تواند جاي تغذيه و استراحت مناسب را بگيرد. واقعا بازي ها با فشردگي زيادي دنبال مي شود و اين موضوع باعث شده بازيكنان كار سختي داشته باشند. در اين شرايط و فشردگي بازي كردن خيلي سخت است. بعد از ديدار مقابل استقلال يك لشگر مصدوم براي تيممان به وجود آمد. بازيكنانمان در اين شرايط واقعا غيرت خود را تشان مي‌دهند و كارشان به نوعي شاهكار است.



  • [ ]