كياني: اگر كار بدي كرده بودم و زير گوشم ميزد، حرفي نميزدم

+0 امتياز

پس از گذشت چند روز از ماجراي درگيري مهدي كياني و امير قلعهنويي حالا به نظر ميرسد اين بازيكن از كرده خود پشيمان است! كياني ميگويد در يك لحظه عصباني شد و خودش حالا از اين اتفاق ناراحت است. او با رد حضورش در استقلال يا پاس همدان تاكيد ميكند دوست دارد در تراكتورسازي بماند و اگر مجبور نشود جايي نخواهد رفت. او روز بعد از دعوا كه داغ بود گفته بود ديگر تحت هيچ عنوان با قلعه نويي كار نخواهد كرد.

بازي تراكتورسازي و استقلال را تماشا كردي؟
بله خدا را شكر بازي خيلي خوبي بود. اين برد را به تمام تيم و هواداران تبريك ميگويم. 
احساس نكردي جاي تو در اين بازي خالي بود؟
نه اصلا جاي من خالي نبود و نبودن من احساس نشد. خودم خيلي دوست داشتم بازي ميكردم اما نبودن من به ضرر تراكتورسازي نشد. آشوبي و فلاويو خيلي خوب بازي كردند.
فكر ميكني قلعه نويي تو را ببخشد و برگردي؟
توكل به خدا. هرچه خدا بخواهد. هميشه توكل و اميدم به خدا بوده و اينبار هم همينطور است. 
فكر ميكني اين برد راه بازگشت تو را هموار كرد يا دشوار؟
به اميد خدا درست ميشود. سردار جعفري مشكل را حل ميكند. به اميد خدا اين هفته همه چيز مشخص ميشود. 
گويا استقلال پيشقدم شده تا در صورت اخراج شدن تو از تراكتور جذب اين تيم شوي. در اين مدت مذاكره يا صحبتي با اين باشگاه داشتي؟
وا... از اين موضوع اطلاعي ندارم و دارم از شما ميشنوم! اگر ميخواستم تراكتورسازي را ترك كنم همان اول فصل ميرفتم. حالا هم دوست دارم بمانم مگر اينكه مجبور به ترك تيم شوم.
حالا اگر استقلال پيشقدم شود، حاضري به اين تيم بروي؟
من تراكتورسازي و هوادارانش را دوست دارم. به عشق تراكتور و هواداران دوست دارم بمانم.
از باشگاه تراكتورسازي كسي با تو تماس نگرفته است تا تكليفت روشن شود؟
نه تا به امروز كسي از باشگاه با من تماس نگرفته است. 
مسوولان باشگاه از جمله امير قلعهنويي برخي مسايل خاص را متوجه تو ميدانند از جمله اينكه از فراز كمالوند سرمربي فصل پيش خط ميگيري.
اين حرفها خنده دار است! من اگر ميخواستم خط بگيرم كه همان اول فصل اين كار را ميكردم و در تراكتورسازي نميماندم. پس من اهل خط گرفتن نيستم و كسي هم به من خط نميدهد. از ليگ يك تا الان در تراكتورسازي هستم اما يكبار هم چنين مسالهاي برايم پيش نيامده بود. البته قبول دارم در آن لحظه كمي عصباني شدم و رفتار خوبي نداشتم. خودم هم از اينكه چنين اتفاقي افتاد، ناراحت هستم اما اين حرفها كه ميگويند خط گرفتم، واقعا ناراحتم ميكند. آقايان چرا روز اول نگفتند كياني خط گرفته! نميدانم چه بگويم.
پس از رفتاري كه در قبال سرمربي داشتي امروز ناراحت و پشيمان هستي؟
كار درستي انجام ندادم و خودم هم الان ناراحت هستم. تا الان هيچوقت به بزرگتر از خودم بياحترامي نكرده بودم. چهار سال است كه در تراكتورسازي هستم و هيچوقت چنين چيزي برايم پيش نيامده بود. البته از آقاي قلعه نويي هم انتظار نداشتم جلوي جمع به من بگويد«برو گمشو.» قلعه نويي يكي از دلايل اصلي من براي ماندن در تراكتورسازي بود. از خيلي چيزها گذشتم و به عشق هواداران در تراكتور ماندم و توقع نداشتم جلوي همه شخصيتم را خرد كند. البته قبول دارم رفتار من هم اشتباه بوده و جواني كردم اما در يك خانواده از اين مسايل ممكن است پيش بيايد. قصد جسارت به كسي را نداشتم. اصلا دوست نداشتم اينطور شود و بازي حساس برابر استقلال را از دست بدهم.
پس بابت غيبت در بازي مقابل استقلال ناراحت هستي و برايت مهم بود كه باشي؟
بله، صددرصد برايم مهم است. در آن لحظه اگر كار بدي ميكردم و بعد زير گوشم ميزد حرفي نميزدم اما درخواست بد و زيادي نداشتم. به هر حال آنطور شد و من هم جواني كردم و نتوانستم خشم خودم را كنترل كنم و آن ماجرا پيش آمد. حالا هم اينكه ميگويند خط ميگيرم ناراحتم ميكند. من هميشه خدا را مدنظر قرار ميدهم و معتقدم خدا هميشه هست. اگر اهل خط گرفتن بودم روز اول از تراكتور ميرفتم. دوست داشتم يك سال موفق و خيلي خوب را با تراكتور سپري كنم و تمام فكرم اين بود. 
پس قرار نيست به تيم كمالوند بروي؟
نه بابا. اين حرفها خنده دار است. اين شايعه را براي من درست كردند اما واقعيت ندارد.



  • [ ]