وقتي قلعه نوعي نمي گويد مواظب ساق هاي رقيب باشيد

+0 امتياز




هومن ثابت در مورد شرايط مصدومان تراكتورسازي گفت:‌ پس از بازگشت از قطر چند بازيكن تيممان مثل قاسم دهنوي به دليل تفاوت شرايط آب و هوايي دچار سرما خوردگي و تب و لرز شدند. البته اين مشكل در حال برطرف شدن است.

وي افزود: ناخن پاي جواد كاظميان در ديدار مقابل استقلال دچار ضرب خوردگي شد. او مقابل الجيش با وجود مصدوميت بازي مي كرد و قبل از بازي و در جريان مسابقه چند بار ناخن پاي او را بي حس كرديم. البته كاظميان در بازي با سپاهان محروم است و كلا نمي تواند بازي كند. مشكل كاظميان را تا حدودي ثابتي هم دارد.

ثابت خاطرنشان كرد: عقيل اعتمادي از ناحيه زانو دچار مشكل شده است كه به اين خاطر به او استراحت داديم. اين مشكلي است كه اكثر دروازه بانان با آن روبرو مي شوند و با استراحت برطرف مي شود. حبيب گردان كه دچار مصدوميتي شده بود و در ديدار مقابل استقلال نتوانست به ميدان برود. مشكل اين بازيكن برطرف شده و مي تواند در اين ديدار تيم را همراهي كند. مرتضي اسدي و محمد ابراهيمي از ناحيه پا و مهدي كياني نيز از ناحيه كمر دچار مشكل شده بودند كه آن ها نيز اكنون شرايطشان بهتر است و مي توانند بازي كنند.
پزشك تراكتورسازي با تأكيد بر اينكه بازيكنان براي ريكاوري نياز به استراحت دارند، افزود: بازيكنان براي ريكاوري نياز به استراحت دارند و هيچ چيز نمي تواند جاي تغذيه و استراحت مناسب را بگيرد. واقعا بازي ها با فشردگي زيادي دنبال مي شود و اين موضوع باعث شده بازيكنان كار سختي داشته باشند. در اين شرايط و فشردگي بازي كردن خيلي سخت است. بعد از ديدار مقابل استقلال يك لشگر مصدوم براي تيممان به وجود آمد. بازيكنانمان در اين شرايط واقعا غيرت خود را تشان مي‌دهند و كارشان به نوعي شاهكار است.

تيراختور چو يازي سي

+0 امتياز

هر آدم عاقل و با شعوري مي داند كه در يادگار هوادار غير تراختوري وجود ندارد پس بحث اختصاص نيافتن قانون 10 درصدي در تبريز يك شوخي بي مزه است.هواداران ساير تيم ها از شهرهاي ديگر تشريف بياورند قدمشان بروي چشم ما، اما با مجموعه ي تهي كه نمي شود 10 درصد يادگار را پر كرد!

از آقاي سياوش اكبرپور انتظار بيشتري مي رود چرا كه اين مسأله را به عينه لمس كرده اند،به هر صورت ايشان با تمايل خود تصميم به ترك تراختور گرفتند و از اين تيم همانند تيم استقلال اخراج نشدند، به هر صورت ترس استقلالي ها از اين بازي قابل پيش بيني بود.

در مورد آقاي فتح الله زاده هم همان بهتر كه ايشان همشهري هاي برادران آبي پوششان باشند،انساني كه براي شهر و ديار خود حتي يك قدم مثبت برنداشته است چگونه و با چه رويي از واژه "همشهري" استفاده مي كند!؟

اما برسيم به قانون فيفا!
اگر قانوني عمل خواهيم كرد كه همين ديروز مگر قانون 10 درصدي رعايت شد؟بازي كه ظاهرا صبا ميزبان بود! بيشتر از نصف استاديوم آبي پوش بود،در بازي فجر كه كل استاديوم آبي پوش بود.پس برادران آبي صحبت از قانون نكنند.

برسيم به قانون ايران!
قانون ايراني از نوع وفق يافتن با شرايط است،شرايط حكم مي كند كه توازن در ورزشگاه آزادي برقرار باشد.اگر آنها راست مي گويند هركس زودتر به استاديوم رفت صندلي ها براي ايشان باشد.درست يا غلط هميشه همين طور بوده،است و خواهد بود.

ايكي كلمه دوز سوز تيراختور چو دان

+0 امتياز

اصلا يه چيز بگم خلاص
تراختورچي يعني پر رو اينو بدونين استفراغي و پرسپوليسي هاي عزيز!!
ما پر رو هستيم.
زور و قدرتمون هم زياده.
هم تبريز اذييتتون ميكنيم هم تهران
هر چقدم بخوايم ازتون تو خونه ي خودتون جايگاه ميگيريم.
دوستان تراختوري تو سايت به 50% راضي نيستن ميگن 80% كنيم خلاص شيم.
80% ما 20 % شما
تجربه هم كريدن كه اگه بخوايم ميتونيم!!!!
چرا؟
چون قدرت دست ماس و و هر وقت كه بخوايم ميزنيم تو آزادي كه ميشه ورزشگاه شما سرتون و ميگيم كجا بشينين يا نشينين.
تو اين 4 سال حضورمون فك كنم كاملا درك كردين اين مساله رو كه شما تو آزادي فقط بايد نظاره گر باشين و ببينين ما ميخوايم چي كار كنيم كجا بشينيم.

تراختور - پيروزي

+0 امتياز

تراختور - پيروزي


دوست سيگاري عزيز لطفا به حقوق شهروندي من هم اعتنايي داشته باش!

+0 امتياز

منبع: اختصاصي Traxtorchi.ir ؛ با توجه به اهميت موضوع سيگار در استاديوم به سراغ يكي از متخصص هاي روانشناسي استان رفته و در مطب ايشان در مورد نحوه ي برخورد با اين موضوع به بحث و گفتگو نشستيم، طبعا در مورد نحوه ي برخورد با اين موضوع راه حل هاي مختلفي از جمله تعبيه مكانهايي خاص در داخل استاديوم جهت سيگاري ها، جلوگيري از ورود سيگار به داخل استاديوم و... مطرح است اما ما اين سوال را از آقاي دكتر صالح مهدي زاده پرسيده ايم كه چگونه مي توان فرد سيگاري را مجاب به عدم استفاده از سيگار در محيط ورزشگاه نمود؟ چگونه از يك فرد سيگاري درخواست نماييم تا از كشيدن سيگار در حين بازي خودداري كند؟ در ادامه ي مطلب مي توانيد گفتگوي ما با اين روانشناس و متخصص را مشاهده نماييد..