شهرداري - تراكتورسازي؛ دربي تبريز براي رسيدن به صدر

+0 امتياز

*شهرداري - تراكتورسازي؛ دربي تبريز براي رسيدن به صدر 

دربي تبريز قطعا ديدني خواهد بود البته در اين دربي، تراكتورسازي چند برابر حريف تماشاگر دارد. تراكتورسازي برعكس شهرداري مهرههاي تاثيرگذار فراواني در اختيار دارد. با اين حال بعيد است شهرداري حريف از پيش بازندهاي باشد و مديرروستا دوست دارد در اين بازي هنر مربيگرياش را به رخ بكشد و مبارزه با امير قلعهنويي پرافتخارترين مربي ايران ميتواند بهترين فرصت براي اين كار باشد. 
قلعهنويي اما دوست ندارد در اين بازي به هيچ عنوان امتياز از دست بدهد. او ميخواهد با يك برد شيرين و مردانگي مجدد مجيد جلالي به صدر جدول برسد. قلعهنويي اميدوارست استقلال برابر فولاد خوزستان متوقف شود تا او، تراكتور را به صدر برساند.

* شهرداري تبريز ـ تراكتورسازي، ساعت 15، ورزشگاه يادگار امام تبريز 

شهرآورد تبريز در حالي در هفته بيست و دوم ليگ برتر فوتبال هواداران اين ورزش را به تماشاي خود فرا ميخواند كه تراكتورسازان با يك امتياز اختلاف نسبت به صدرنشين، در رده دوم جدول قرار دارند و پيروزي احتماليشان در اين بازي، ميتواند به صدرنشيني يكي از نمايندگان تبريز در ليگ برتر بينجامد. اين اتفاق هرچند براي هواداران فوتبال در تبريز مايه افتخار است، اما باعث نميشود كه بازيكنان و كادر فني ديگر تيم تبريزي، براي پيروزي در اين ديدار تلاش نكنند؛ تلاشي كه به گفته مديرعامل باشگاه شهرداري تبريز، فقط براي كسب سه امتياز برابر تراكتورسازي خواهد بود. 
در سوي ديگر تراكتورسازي با هدايت امير قلعهنويي كه قهرماني در ليگ برتر را در سه فصل پياپي در كارنامه دارد، بسيار اميدوار است كه با تداوم روند نتيجهگيرياش، بتواند در پايان فصل به مقام قهرماني و يا دست كم سهميه ليگ قهرمانان آسيا دست پيدا كند؛ اتفاقي كه با توجه به نمايش خوب اين تيم، چندان هم دور از دسترس نخواهد بود. 
شهرداري تبريز اكنون با 24 امتياز دوازدهم است و تراكتورسازي با 39 امتياز سايه به سايه استقلال در رده دوم جاي گرفته است.



  • [ ]