پيشبازي شهرداري- تراكتورسازي؛ خوش گليب سن همشهري!

+0 امتياز

پيشبازي شهرداري- تراكتورسازي؛ خوش گليب سن همشهري!

مديرروستا براي اين بازي ميتواند از بازيكن جديد خود يانوش هم در تركيب استفاده كند و تنها محروم آنها ميثم بائو خواهد بود كه نبودنش شهرداري را دچار يكسري تغييرات خواهد كرد






سايت گل- داربي چهارم تبريز از نوع ليگبرتري مابين دو تيم تراكتورسازي و شهرداري به ميزباني بلديهچيها در شرايطي برگزار خواهد شد كه دو تيم سابقه مصاف رودررو را بارها در سالهاي گذشته از باشگاههاي تبريز تا ليگ استاني داشتهاند.

سابقه رويارويي در ليگ برتر

ليگ دهم، بازي رفت: هفته سوم- بدون تماشاگر- محروميت تماشاگران شهرداري

نتيجه بازي: مساوي يك بر يك

اتفاق ويژه: بازي پربرخورد دو تيم با يك اخراجي بهنام مهدي كياني همراه شد كه اولين اخراجش را در عمر فوتبالي خود تجربه ميكرد. اين اخراجي بعدا از طرف كادر فني وقت با اتهام رشوه گرفتن روبهرو شد.



ليگ دهم، دور برگشت: هفته بيستم- تماشاگر 15هزار نفر

نتيجه بازي: يك بر صفر به نفع تراكتورسازي

اتفاق ويژه: در شرايطي كه تراكتورسازي براي كسب سهميه آسيايي اميدوارانه وارد اين بازي شده بود تا دقيقه90 نتوانست دروازه شهرداري را باز كند. در ثانيههاي پاياني يك پنالتي به نفع تراكتورسازي اعلام شد تا داد شهرداريچيها را بلند كند.

ليگ يازدهم، دور رفت: هفته پنجم- تماشاگر: 40هزار نفر

نتيجه بازي: 5 بر 1 به نفع تراكتورسازي

اتفاق ويژه: تماشاگران تبريزي حاضر در ورزشگاه خواستار برد تيم تراكتورسازي بودند ولي در رويش گلهاي سوم به بعد انگار بعضي از حاضرين خيلي خوشحال به نظر نيامدند. نتيجه اين بازي نگرش جديدي به مربي صرب شهرداري داد تا نسبت به بازيكنان بومي سياست جديدي را اتخاذ كند كه برآورد اين اقدام در نهايت منجر به بسته شدن پرونده همكاري اين مربي شد.

ليگ يازدهم، هفته بيستودوم- دور برگشت: تماشاگر ؟؟؟؟؟

نتيجه بازي : شهرداري ؟ - تراكتور سازي ؟

آناليز بازي:

دو تيم در شرايطي كاملا متفاوت با بازي دور رفت رودرروي هم قرار خواهند گرفت. شهرداري بهعنوان ميزبان اين بازي با توجه به تغيير و تحولات كادر فني خود در 4هفته گذشته نشان داده كه از نظر دوندگي و قدرت بدني در شرايط خوبي به سر ميبرد ولي حضور بازيكنان كنار گذاشته شده در تركيب براي رسيدن به هماهنگي مطلوب زمانبر خواهد بود. با توجه به روند حركتي حريف مطمئنا شهرداري با يك بازي بااحتياط و صبورانه اولويت را براي گل نخوردن و نيمنگاهي هم به دروازه تراكتورسازي خواهد داشت. مديرروستا براي اين بازي ميتواند از بازيكن جديد خود يانوش هم در تركيب استفاده كند و تنها محروم آنها ميثم بائو خواهد بود كه به نظر نبود اين بازيكن شهرداري را دچار يكسري تغييرات در خط مياني خود خواهد كرد.

در طرف ديگر تراكتورسازي كه پيشبازي يك بازي حساس را برگزار ميكند هر چند در اين هفته هم با نيمنگاهي به نتيجه بازي فولاد و استقلال براي كسب 3امتياز اين ديدار قدم به ميدان خواهد گذاشت تا بتواند قبل از روياروي با استقلال در هفته ششم خود را بالاي سر اين تيم ببيند ولي نبايد از انگيزه حريفانش غافل باشد.

تراكتورسازي براي هر بازي تفكر خاصي را برگزيده و در اين ديدار هم نفوذ از كنارهها، شوتهاي پشت محوطه جريمه و استفاده از ضربات ايستگاهي ميتواند در دستور كار اين تيم قرار گيرد. فرزاد حاتمي كه در سه بازي گذشته تاثير خود را در خط آتش اين تيم گذاشته به همراه سياوش اكبرپور، توزي، فلاويو و محمد ابراهيمي ميتوانند برگ برندههاي ژنرال در اين بازي باشند. در آن سوي ميدان هم سعيد دقيقي، جعفر بذري و شهرام گودرزي با حركات انفجاري خود ميتوانند خط دفاعي تراكتورسازان را به زحمت بياندازند.

ديدار دو تيم راس ساعت 3 بعد از ظهر روز چهارشنبه 5/11/90 برگزار خواهد شد.



  • [ ]