تبريز به پيشواز صدر جدول : صداي تراكتور مي آيد

+0 امتياز

تبريز به پيشواز صدر جدول : صداي تراكتور مي آيد

تراكتور اين شانس را دارد كه از 6 بازي آينده خود ، 4 بازي را در تبريز برگزار خواهد كرد و اين براي ان ها خوشايند خواهد بود



سايت گل - امير قلعه نوعي با تراكتور دور برگشت ليگ را رويايي آغاز كرده. سه برد و يك تساوي نتيجه درخشاني است كه در كارنامه تراكتوري ها ثبت شده است.
تبريز حالا آماده تراز هميشه به استقبال صدرنشيني مي رود. استقلال در روزهايي كه خود را در بحران مي بيند لشكر تراكتور با شكست حريفان خود را در يك قدمي ان ها رسانده. تراكتوري ها در صورتي كه بتوانند اين هفته دربي قرمز تبريز را به نفع خود به پايان ببرند مي توانند اميدوار باشند كه تبريز را به جهنمي براي استقلال تبديل كنند و صدر جدول را بعد از مدت ها به رنگ قرمز در بياورند. 

آخريني باري كه صدر جدول قرمز بود را خيلي از ما به ياد نداريم. چرا كه پرسپوليس مدت هاست كه رنگ صدرنشيني را به خود نديده. تراكتوري ها حتي مي توانند زودتر از اين صدر را قبضه كنند.البته فولاد بايد به كمك تراتور بيايد و استقلال را متوقف كند تا ان ها با برد در مقابل همشهري شان بار ديگر جدول ليگ را به رنگ قرمز در بياورند. قرمزي كه اينبار متفاوت تر از قرمزه هميشگي است. 
تراكتور اين شانس را دارد كه از 6 بازي آينده خود ، 4 بازي را در تبريز برگزار خواهد كرد و اين براي ان ها خوشايند خواهد بود تا با تراكتورهاي روغن كرده حريفانشان را شخم بزنند.
البته تجربه ثابت كرده تيم هاي امير قلعه نوعي در دور برگشت نتايج درخشان تري از دور رفت مي گيرند. تبريزي ها آرزو مي كنند اينبار نيز امير پاشاي آن ها به سنت هميشگي اش پايبند باشد . تبريز از همين حالا به پيشواز صدر جدول رفته. صداي پاي تراكتور مي آيد



  • [ ]