تراختور، پرسپوليس را در تهران به زانو در آورد

+0 امتياز

دقايقي پيش تيم تراكتور موفق شد، تيم پرسپوليس تهران را در ورزشگاه آزادي از پيش روي بردارد.

 

تراكتورسازي كه براي برد به ميدان رفته بود، از ابتداي بازي، توپ و ميدان را در دست گرفت و با بازي زيبا و منطقي، خود را به دروازه حريف رساند و موقعيتهايي روي آن ايجاد كرد. اما در امر گلزني موفق نبود و با پايان نيمه اول، دو تيم با نتيجه تساوي بدون گل، به رختكن رفتند.

با شروع نيمه دوم، حملات تراكتورسازي از سر گرفته شد و در دقيقه 49 روي پاسكاري زيباي احسان حاج صفي و سياوش اكبرپور، تك گل اين ديدار توسط اكبرپور به ثمر رسيد.

سرخپوشان پايتخت، پس از دريافت گل، حملات خود را روي دروازه تراكتور بيشتر كردند و موقعيتهايي ايجاد كردند ولي دفاع مستحكم و دروازه بان تراكتور اجازه گلزني را به شاگردان استيلي ندادند، تا اين ديدار با نتيجه يك بر صفر به سود تراكتورسازي به پايان برسد.

با اين نتيجه تراكتور 27 امتيازي شد و با يك بازي بيشتر در رده دوم، بالاتر از نفت تهران و صباي قم قرار گرفت.

* نزديك به دوازده هزار نفر از نزديك شاهد اين ديدار بودند كه نزديك به نيمي از آنها هوادار تراكتور بودند و نكته جالب اينكه، فقط يكبار، بعد از به ثمر رسيدن گل، تلويزيون اقدام به نشان دادن هواداران تراكتور و آن هم از نماي بسته كرد كه جاي تامل دارد!

* برادر دو قلوي فلاويو لوپز، از جايگاه ويژه شاهد بازي برادر و هم تيميهايش بود.

* هواداران پرسپوليس، در دقايقي از ديدار، براي تضعيف روحيه تيم تراكتور و كادر فني و ايجاد حاشيه براي اين تيم، مهدي كياني را تشويق كردند.

منبع : tractor fc



  • [ ]