شيشه اتوبوس تيم فوتسال گسترش فولاد تبريز را در ساوه شكستند

+0 امتياز

شيشه اتوبوس تيم فوتسال گسترش فولاد تبريز را در ساوه شكستند
اتفاقات تلخ در بازي شهرداري ساوه - گسترش فولاد تبريز
 
ائل نيوز: پيروزي 3 - 2 گسترش فولاد مقابل شهرداري ساوه در ليگ برتر فوتسال، تبعاتي تلخ براي بازيكنان تيم تبريزي بدنبال داشت.
به گزارش سرويس ورزشي ائل نيوز، در پايان اين ديدار كه از هفته يازدهم ليگ برتر فوتسال و به ميزباني تيم شهرداري ساوه برگزار و به برتري 3 بر 2 تيم گسترش فولاد تبريز انجاميد، تعدادي از تماشاگرنماها مبادرت به پرتاب اشياي نرم وسخت به سمت بازيكنان و كادر فني تيم ميهمان كردند بطوريكه اعضاي تيم گسترش فولاد براي مصونيت از گزند اجسام پرتاب شده از سوي تماشاگرنماهاي سكونشين، به گوشه ئي از سالن محل برگزاري مسابقه پناه بردند.
به گفته يك شاهد عيني، حساسيت كاذب ايجاد شده از سوي تيم ميهمان كه هدايت آنرا محمود خوراكچي سرمربي فصل قبل گسترش فولاد بعهده داشت سبب ساز اين اتفاق تلخ از سوي تماشاگرنماهاي منتسب به تيم ميزبان بود.
براساس اين گزارش، خشونت بازيكنان تيم شهرداري ساوه نيز مزيد بر علت شده بود تا رامين رستميان يكي از ياران كليدي گسترش فولاد بعلت مصدوميت مجبور به ترك زمين مسابقه شود.
مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي گسترش فولاد كه خود از شاهدان اين وقايع بود در گفتگو با خبرنگار ائل نيوز اظهار داشت: تيم حريف با حساب 2 بر 1 در شرايط پيروزي قرار گرفته بود اما يك تايم اوت بموقع و اتخاذ تاكتيك مناسب از سوي كادر فني گسترش فولاد موجب شد تيم ميزبان تن به باخت 3 بر 2 خانگي دهد.
مهندس غلامرضا سمندر افزود: اقدام ناپسند پرتاب اشيا به سمت بازيكنان و مربيان تيم گسترش فولاد تبريز قطعا از سوي ناظران و نمايندگان كميته فوتسال فدراسيون فوتبال به كميته انضباطي گزارش خواهد شد.
وي، همكاري و مساعدت نيروي انتظامي در پايان بخشيدن به غائله تماشاگرنماها و خروج اعضاي تيم گسترش فولاد از سالن مسابقه كه بعد از گذشت نيم ساعت ممكن شد را قابل تقدير دانست و نقش زحمتكشان اين نيرو را در بازگشت نظم و انظباط و نيز آرامش و امنيت به سالن انجام مسابقه، حائز اهميت ذكر كرد. /



  • [ ]