اعطاي تابلو فرش به باشگاه تراكتورسازي توسط بانوي تبريزي

+0 امتياز


به گزارش خبرنگار باشگاه، حبيبه كارزار بانوي خوش ذوق تبريزي با طراحي يك تابلو فرش كه لوگوي باشگاه تراكتورسازي در آن نقش بسته است عشق و علاقه خود را به اين تيم نشان داد.

اين بانوي جوان تبريزي در بمباران هاي زمان جنگ وقتي كه 7 سال سن داشت جانباز شد و يك پاي خود را از دست داد؛ مادر اين جانباز 70درصدي  نيز معلول است و پدرش نيز در كربلا فوت كرده است.

وي كه در حال حاضر سه تركش را در مغز خود دارد، براي اين تابلو فرش 1 و نيم سال وقت گذاشته و در انتها اين اثر هنري خود را به باشگاه تقديم كرده است.

كارزار مي گويد: براي پيروزي هاي تراكتور دعا و نماز مي خوانم و يا نذر مي كنم كه تراكتور پيروز باشد و براي استجابت دعاهايم نيز دعاي مخصوص استجابت را مي خوانم و از خدا مي خواهم كه تراكتور هميشه موفق و پيروز باشد.



اين بانوي تبريزي در ادامه صحبت هايش افزود: وقتي تراكتور گل مي زند خيلي خوشحال مي شوم و وقتي هم در گلزني ناموفق است بسيار ناراحت مي شوم و دچار تشنج مي شوم و دكتر هم دليل تشنج هايم را استرس زياد از تماشاي فوتبال عنوان كرده است.

خانم كارزار علاوه بر اينكه يك هنرمند است يك ورزشكار مي باشد و در كارنامه ورزشي خود مقام دوم كشوري در رشته پرتاب نيزه، پرتاب ديسك و وزنه را نيز دارد و همچنين در پرتاب وزنه مقام سوم كشوري را كسب كرده است.

اين بانوي تبريزي عنوان مي كند: در بازي ديروز تيم ملي وقتي 6 گل به بحرين زديم احساس غرور مي كردم و حتي براي چند لحظه دلم براي حريف سوخت!

باشگاه تراكتورسازي براي قدرداني از زحمات اين بانوي خوش ذوق در نظر دارد تا كارت طلايي هواداري براي وي صادر كند و همچنين يك لوح تقدير و پوستر قاب شده اين تيم در روزهاي آتي به اين خانواده اهدا خواهد شد.
 
همچنين در اين جلسه سردار جعفري مديرعامل باشگاه، ايوب جعفري مدير كانون هواداران و حسن آذرنيا سرپرست تيم حضور داشتند.



  • [ ]