جعفري: دلال ها جو فوتبال را متشنج مي كنند

+0 امتياز

 

 

مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: عده‌اي در گذشته از طريق جابه‌جايي بازيكن و مربي منافع زيادي در باشگاه تراكتورسازي بدست مي‌آوردند اما در حال حاضر منافع آنها قطع شده به همين خاطر به تحريك هواداران مي پردازند تا جو را متشنج كنند.

 

 محمدحسين جعفري در خصوص آخرين وضعيت تيم فوتبال تراكتورسازي و حذف اين تيم از رقابت‌هاي جام حذفي گفت: هواداران حق دارند كه بابت حذف از مسابقات جام حذفي ناراحت باشند چون صاحبان واقي باشگاه هستند اما در اين بين عده كمي هستند كه در گذشته نسبت به جابه‌جايي بازيكن و مربي در باشگاه اقدام مي كردند و از اين راه منافع مالي زيادي بدست مي آوردند اما در حال حاضر به دليل سيستم مديريت صحيحي كه در باشگاه وجود دارد، منافع آنها قطع شده است، لذا در مقاطع زماني مختلف به تحريك هواداران مي پردازند تا جو را متشنج كنند.

 وي افزود: البته تعداد اين افراد به 30 نفر هم نمي رسد و نمي توان اعمال آنها را به كل مجموعه هواداران تراكتورسازي تعميم داد. اين افراد نمي دانند كه هواداران واقعي تراكتورسازي با هوش بوده و از نيات آنها به خوبي مطلع هستند. همين افراد پيش از حضور "كرانچار" در سپاهان شايعه راه انداخته بودند كه اختلاف بين من و قلعه نويي به وجود آمده و سرمربي تيم تراكتورسازي مي خواهد به اصفهان باز گردد.

 مديرعامل باشگاه تراكتورسازي خاطر نشان كرد: اتفاقا براي ارتقاي تيم تراكتورسازي با قلعه نويي يك برنامه بلند مدت داريم. حتي با نظر وي به دنبال بازسازي زيرساخت‌هاي باشگاه هستيم به طوريكه تاكنون 50 ميليون تومان براي تجهيز بيشتر بخش فيزيوتراپي باشگاه و 60 ميليون تومان نيز براي خريد تجهيزات بدنسازي هزينه كرده‌ايم، ضمن اينكه در فصل آينده نيز تيم از نظر تمريني مشكلي نداشته و در زمين چمن اختصاصي باشگاه تمرين خواهد كرد.

 جعفري در خصوص خطر كسر سه امتياز از تيم تراكتورسازي به دليل شكايت برخي از اعضاي كادر فني و بازيكنان فصل گذشته اين تيم گفت: در مورد بازيكنان بايد بگويم كه فقط احمدپوري شكايت كرده كه دستور پرداخت طلب وي صادر شده است. ضمن اينكه برخي بازيكنان نيز از گذشته طلبكار بوده‌اند كه سازمان ليگ با توجه به درآمد 900 ميليوني ما از حق پخش تلويزيوني و بليت فروشي آن را پرداخت كرده است.

 وي همچنين ادامه داد: سه نفر از اعضاي كادرفني قبلي تيم يعني كمالوند، باقري و محمودي نيز بابت طلب‌هاي دو فصل گذشته خود شكايت كرده‌اند كه مجموع طلب‌هاي اين سه نفر 34 ميليون تومان شده است و طبق نامه‌اي دستور پرداخت آن را توسط سازمان ليگ مي دهيم.

 مديرعامل باشگاه تراكتورسازي در خصوص مشكلات اين تيم اظهار داشت: بودجه ما نسبت به فصل گذشته تنها 15 درصد افزايش پيدا كرده است و برخلاف آنكه گفته مي شود پيش از شروع فصل هزينه زيادي براي جذب بازيكن صرف كرده‌ايم اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد.

 وي افزود: ما نسبت به خيلي از تيم‌هاي ليگ برتري هزينه كمتري كرده و در واقع مديريت هزينه داشته‌ايم. در حال حاضر ما به دليل مصدوميت و محروميت در چند بازي قبلي خود آل نعمه ، صادقي، عابديني و ابراهيمي را در اختيار نداشتيم كه اين موضوع دست كادر فني را تا حدودي بسته بود، ضمن اينكه لطف برخي از داوران باعث شد كه ما امتيازاتي را كه حق مسلم‌مان بود را از دست بدهيم اما با اطميناني كه نسبت به كادر فني دارم مطمئنم در ديدارهاي آينده جبران خواهيم كرد.

 جعفري همچنين با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنان و مربيان تيم خاطر نشان كرد: اگر بخواهيم نتايج فصل جاري تيم تراكتورسازي را با فصل گذشته كنيم به خوبي مشخص است كه تا پايان هفته دوازدهم 6 امتياز نسبت به فصل گذشته بيشتر كسب كرده‌ايم، البته ما نقاط ضعفي نيز داريم و تمام تلاش خود را مي كنيم كه در نيم فصل آنها را برطرف كنيم.

 وي در خصوص برنامه‌هاي تيم تراكتورسازي به ويژه در نيم فصل رقابت‌هاي ليگ خاطر نشان كرد: ما به دليل آنكه برنامه اردوي تيم در دوبي منتفي شد، اردوي‌مان را در تبريز برپا كرديم و با نظر كادر فني به دنبال انجام دو بازي تداركاتي هستيم.

 جعفري در ادامه تصريح كرد: برنامه‌اي به مناسبت عيد غدير در نظر گرفته‌ايم كه هواداران در نشستي با حضور قلعه نويي نظرات و ديدگاه‌هاي خود را با وي در ميان بگذارند.

 وي در خصوص جذب بازيكن براي تيم تراكتورسازي تبريز اظهار داشت: با نظر سرمربي به دنبال جذب سه بازيكن در پست‌هاي مختلف هستيم. حضور قاسم حدادي‌فر نيز در تيم براي نيم فصل دوم قطعي شده است.



  • [ ]