سئوال رئيس جمهور از دانش آموزان بمناسبت گشايش مدارس درمهرماه 90 !

+0 امتياز

رئيس جمهور هفتمين پرسش مهر۹۰ را از دانش آموزان به مناسبت گشايش مدارس مطرح كرد:

: اگر جاي رئيس جمهور بوديد چه ميكرديد.!

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم آغاز سال تحصيلي91 -90 كه صبح روز يكشنبه با حضور معاون اول رئيس جمهور و وزير آموزش و پرورش در مدرسه راهنمايي دخترانه آزادي در منطقه 14 تهران برگزار شد سخنان رئيس جمهور به شكل ويدئويي پخش شد.

محمود احمدي نژاد در پيام خود، مهرماه را دوره خاطرات تمام نشدني و حركت به سمت قله هاي دانش و علم عنوان كرد و گفت: ايران مهد تمدن است و اقوام گوناگون طي سالهاي بسيار با يكديگر تلاش كردند كه هم خود را به قله علم و دانش برسانند و هم ايران را به قله متعالي.

وي گفت: بدون ترديد علم لازمه كمال است و از اهالي تعليم و تربيت استدعا دارم نگاه خود را از قله برندارند و به دنبال تربيت انسانهاي فرهيخته،حكيم و مهربان باشند. همچنين از فرزندان ايران مي خواهم به قله بينديشند.

وي در ادامه سئوال مهر را مطرح كرد و گفت: اگر شما دانش آموزان به جاي رئيس جمهور بوديد براي ساختن ايران و اعتلاي نام ملت ايران و امور كشور چه مي كرديد و اولويت شما چه بود؟

رئيس جمهور افزود: شما دانش آموزان در مسائل جهاني چه مي كرديد و براي ريشه كن كردن فقر چه برنامه اي داشتيد در يك كلام اگر شما رئيس جمهور بوديد براي ايران عزيز چه مي كرديد.

                                پاسخ‌‌هاي پرسش : 

به سوال مطروحه رئيس جمهور افراد گوناگوني پاسخ دادند كه براي رعايت حال خودم و ايشان و البته به اختصار، از درج اسامي ايشان معذوريم.

- من به همين روال كنوني ادامه مي‌دادم تا اين يكي دو كشور باقي مانده هم منزوي شوند و ما بمانيم و كشور دوست و برادر سوسياليست ونزوئلا.

- من همچنان به قله نگاه مي‌كردم. فوقش چند تا سوسك و مورچه مي‌رن زير پاي آدم له مي‌شن كه خيلي مهم نيست.

- من تقسيم كار مي‌كردم. مديريت داخل كشور رو مي‌دادم به دوستان در دفتر رياست جمهوري، خودم هم بكوب به مديريت جهان مي‌پرداختم.

- من سيب زميني مي‌كاشتم.

- من وزارتخونه‌ها رو توي هيئت دولت چرخشي مي‌كردم. هر كس بعد از يك هفته مي‌شد وزير وزارتخونه‌اي كه وزيرش روي صندلي بغلي در هيئت دولت مي‌‌شينه.

- من سخنراني مي‌كردم.

- من ونزوئلا رو به عنوان «ايران 2» زير مجموعه خودمون اعلام مي‌كردم.

- من يه نفر رو مي‌فرستادم تا بره يه آمريكاي ديگه كشف كنه كه براي رابطه با ما ناز نكنه.

- من فقر را به طور مساوي بين همه تقسيم مي‌كردم البته منهاي اونا كه از بقيه مساوي‌ترن.

- منظورتون در كدوم دوره‌ست؟ اون موقع كه شرايط كنوني نبود؟ بعدش كه شرايط كنوني شد يا الان كه شرايط كنوني‌تره؟

- من اجازه مي‌گرفتم، آب مي‌خوردم، بعد به سوال‌ها پاسخ مي‌دادم.

- من قهر مي‌كردم. قهر قهر تا روز قيامت!  



  • [ ]