شهرداري اروميه برنده قاطع دربي آذربايجان / گزارش كامل

+0 امتياز

شهرداري اروميه برنده قاطع دربي آذربايجان / گزارش كامل

جدال حساس دو تيم شهرداري تبريز و شهرداري اروميه در ليگ برتر واليبال ايران به سود ‌نماينده آذربايجان‌غربي به اتمام رسيد.

به گزارش خبرگزاري ورزش اروميه به نقل از فارس ، امشب دو تيم واليبال شهرداري تبريز و شهرداري اروميه در هفته پنجم در سالن شهيد صمد اقدمي تبريز و در حضور ۳ هزار تماشاگر‌ به‌ مصاف هم رفتند.
در ست‌ اول دو تيم رقابت نزديك و فشرده‌اي با هم داشتند اما تيم  شهرداري اروميه در امتيازات پاياني بهتر ظاهر شده و با نتيجه امتياز ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به اتمام رساند.
تيم شهرداري اروميه در ست ‌دوم نيز ‌تيم برتر ميدان بود و با‌ اختلاف امتيازات‌ زياد و  با نتيجه ۲۵ بر ۱۴ بر تيم شهرداري تبريز ‌پيروز شد.
در ست ‌سوم نيز همانند ست‌ اول دو تيم رقابت نزديكي با هم داشتند، اما تيم اروميه باز هم به لطف تجربه بيشتر نسبت به تيم تبريزي موفق شد اين ست‌ را با نتيجه ۲۵ بر ۲۱ به پيروزي رسيده و بازي را ‌به نتيجه سه بر صفر به سود خود اتمام رساند.

مهدي كريمي بازيكن فصل قبل شهرداري تبريز كه امسال در اروميه بازي مي كرد نمايش بسيار درخشاني از خود نشان داد و چندين مرتبه مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت. تماشاگران در پايان با وجود باخت تيم استان و شهر خود، هر دو تيم را مورد تشويق قرار دادند.

در پايان اين ديدار كه تداعي كننده رقابت ديرينه آذربايجان شرقي و غربي در دهه ۶۰ واليبال كشور بود، تماشاگران حاضر در سالن شهيد صمد اقدمي تبريز به شدت هر دو تيم و به خصوص تيم شهرداري اروميه را تشويق كردند.

سه هزار نفر از نزديك شاهد اين ديدار بودند كه به دليل كمبود جا در سالن، تعداد زيادي از تماشاگران پشت درهاي بسته ماندند.

تيم واليبال شهرداري اروميه با كسب اين برد جمع امتيازات خود را به عدد يازده رساند و شهرداري تبريز نيز همچنيان هفت امتيازي باقي ماند.

شهرداري تبريز در هفته نخست رقابت‌هاي ليگ برتر واليبال كشور با نتيجه نزديك سه بر دو مغلوب كاله آمل شده بود، اما در هفته دوم و سوم تيم‌هاي ميزان ‌خراسان رضوي و مناطق نفت خيز ‌خوزستان را شكست داده و تا رده چهارم جدول صعود كرد.
اما شكست ناباورانه اين تيم در هفته چهارم مقابل پيشگامان يزد و متعاقب آن شكست خانگي در مصاف شهرداري اروميه موقعيت تيم تبريزي را جدول رده‌بندي متزلزل كرد.
تيم شهرداري تبريز ‌يك ماه پيش و در يك بازي دوستانه موفق شده بود تيم شهرداري اروميه را با نتيجه سه بر يك شكست دهد.
داود خان احمدي، فرانچسكو بانتي، فرزين رضوي، محمد ‌عمده غياثي، دانيلودسي دريو، بهرام فريد و صمد اكبري بازيكنان اصلي تيم شهرداري به مربيگري قاسم تاجري و عادل بناكار بودند. هدايت تيم شهرداري اروميه هم ‌بر عهده‌ ابراهيم وطن پرست بازيكن سابق تيم ملي واليبال ايران بود.



  • [ ]