حركات غير ورزشي در فوتبال ايران

+0 امتياز

نسخه چاپيارسال به دوستان
رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال:
حركت زشت بازيكنان پرسپوليس پس از گل شرم‌آور بود/با خاطيان برخورد مي‌كنيم

خبرگزاري فارس: رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: كار زشت بازيكنان پرسپوليس در صحنه‌هاي شادي پس از گل شرم‌آور بود.
خبرگزاري فارس: حركت زشت بازيكنان پرسپوليس پس از گل شرم‌آور بود/با خاطيان برخورد مي‌كنيم

به گزارش خبرگزاري فارس، اسماعيل حسن زاده در گفت و گو با سايت فدراسيون فوتبال درباره اتفاقات رخ داده در بازي پرسپوليس و داماش گيلان اظهار داشت: متاسفانه در صحنه هاي شادي گل بازيكنان پرسپوليس در هر سه گل، شاهد كارهاي زشتي از سوي بازيكنان بوديم كه ديدن تصاوير تلويزيوني اين صحنه ها شرم آور بود. كميته انضباطي به شدت به اين اتفاقات رسيدگي مي كند و با خاطيان به شدت برخورد مي شود.

وي افزود: رسانه ملي هم در يك كار درست اين صحنه ها را در اخبار ورزشي و بازپخش بازي پخش نكرد و فقط يك بار در پخش مستقيم نشان داده شده كه جاي تشكر دارد.

حسن زاده ادامه داد: متاسفانه از اين صحنه ها عكس برداري شده ولي قابليت چاپ در مطبوعات و رسانه هاي اينترنتي رسمي كشور به دليل زشتي ندارد اما در فضاي سايبري غير رسمي عكس ها و فيلم ها پخش شده و بازخورد و بازتاب بسيار بدي براي فوتبال ايران داشته است. علاوه بر اين صحنه هاي زشت هم درگيري در پايان بازي اتفاق افتاد كه به آن هم رسيدگي مي كنيم.

رئيس كميته انضباطي در پايان گفت: منتظر فيلم ها و عكس هاي صحنه هاي مورد نظر هستيم تا حكم لازم را در اين باره صادر كنيم و در اين باره كوتاه نمي آييم

 



  • [ ]