گزارش روز : تشويق آرفي ، گريه عليزاده و جمله عجيب قلعه نويي : يك دقيقه با عزت بهتر از 90 دقيقه با ذلت !

+0 امتياز

گزارش روز : تشويق آرفي ، گريه عليزاده و جمله عجيب قلعه نويي : يك دقيقه با عزت بهتر از 90 دقيقه با ذلت !



من از تماشاگران تبريز مي خواهم كه بازيكن را هنگام بازي تشويق كنند ، نه لحظه تعويض ! اين طوري روحيه بازيكن از بين مي رود


بعد از اينكه ابراهيم صادقي كاپيتان تيم سايپا در دقيقه 32 مسابقه امروز در ورزشگاه يادگار امام تبريز گل تساوي تيم سايپا را در نيمه اول به ثمر رساند، هواداران تراكتورسازي بدون اينكه نام بازيكن خاصي را كه در زمين حضور داشته باشد صدا بزنند، شروع به تشويق اشپيتيم آرفي كردند.
اين تشويق كنايه‌آميز هواداران تراكتورسازي به دليل بازي نه چندان مناسب علي عليزاده در خط حمله تراكتورسازي بود اما عليزاده در دقيقه 44 موفق به گلزني شد و جالب اينكه بعد از به ثمر رساندن اين گل گريه‌كنان به سمت هواداران تيم تراكتورسازي رفت و با حركت دست رفتار نه چندان خوشايندي با تماشاگران داشت.

بعد از پايان مسابقه و هنگامي كه قلعه‌نويي در كنفرانس مطبوعاتي حضور داشت، خبرنگاران در مورد اين موضوع از ژنرال پرسيدند و او در جواب گفت:« من از تماشاگران مي‌خواهم كه عليزاده را بيشتر تشويق كنند و روحيه بازيكن را از بين نبرند.» قلعه‌نويي با اشاره به خاطرات مربيگري خود در استقلال و نوع رفتارش با رضا عنايتي به نكته جالبي اشاره كرد:« من در استقلال بودم يك روز هواداران عليه عنايتي شعار دادند، به او گفتم اگر اين ۳۰ هزار نفر ۳۰۰ هزار نفر هم بودند من تو را تعويض نمي كردم. پس كار خودت را انجام بده . » قلعه نويي سپس جمله به ياد ماندني خود را گفت : «  يك دقيقه بازي با عزت بهتر از 90 دقيقه بازي با ذلت است! تراكتورسازي جزء سه تيم صدرجدول است در حالي كه در سال‌هاي قبل اين تيم رتبه‌اي بهتر از پنجم و ششم نداشته است با اين تساوي چيزي را از دست نداديم و باز هم مي‌توانيم با موفقيت ادامه دهيم.»

سرمربي تراكتورسازي در اين نشست خبري از تماشاگران تراكتورسازي خواست كه بازيكن را هنگام بازي تشويق كنند و نه لحظه تعويض. كنايه قلعه‌نويي به اين خاطر بود كه وقتي علي عليزاده در اواسط نيمه دوم تعويض شد مورد تشويق هواداران قرار گرفت و به او لقب علي سرطلايي دادند. سرمربي تراكتورسازي همچنين در مورد عملكرد دروازه‌بان سوم تيمش يعني محسن فروزان ابراز رضايت كرد و گفت كه نحوه دروازه‌باني او من را به آيند اميدوار كرد

 



  • [ ]