لوپز: نظير هواداران تراكتور را در دنيا نديدم

+0 امتياز


بازيكنان خارجي تراكتورسازي اعتماد سكان‌دار تيم را به خود جلب كرده‌‌اند و عملكرد بسيار خوبي را نيز به نمايش گذاشته‌اند تا جايي كه در همه ديدارها از مهره‌هاي اصلي بوده و براي تيم گلزني كرده‌اند. در اين ميان لوپز جايگاهي ويژه يافته. با بازيكن پرتغالي تراكتور گفت‌وگويي ويژه انجام ‌داديم كه در زير مي‌آيد لازم به ذكر است كه اين مصاحبه با كمك اكرامي حاصل شده است.


از بازي بگو، چطور بود؟

45 دقيقه اول بازي بهترين نيمه بود به طوري كه ما به 3 گل دست پيدا كرديم. به نظر من 30 دقيقه اول براي هر تيمي مهم است و ما توانستيم در اين نيمه مهم كار را يكسره كنيم، اما در جريان بازي با اخراج صادقي شرايط عوض شد و ما دفاعي ظاهر شديم و چشم به ضد حملات دوختيم. اما با وجود آنكه ده نفر بوديم خيلي بهتر از حريف كار كرديم و در پايان با پيروزي از ميدان خارج شديم.

 يك گل به ثمر رساندي و بعد از آن هم حركت عجيبي انجام دادي؟

بله. دقيقا همان حركتي را كردم كه بعد از گلزني به استقلال انجام داده بودم.

به سمت هواداران رفتم و از روي خوشحالي سيلي محكمي را به صورتم زدم كه اين حركت باعث شد تا بچه‌ها در تمرين سربه‌سر من بگذارند و با من شوخي كنند به خاطر همين وقتي كه جلوي مس گل زدم علي چنين كاري كرد و به صورت من سيلي زد!

انگار خيلي اعتماد قلعه‌نوعي را به خود جلب كرده‌اي؟

خوشحالم از اين موضوع. من سعي مي‌كنم كه هميشه در تمرينات جدي ظاهر شوم و براي تيمم مفيد باشد.

 نظرت در مورد قلعه‌نوعي چيست؟

او يك مربي خوب، جنتلمن و باهوش است و براي تيم از دل و جان مايه مي‌گذارد و چون در تمام بازي‌ها به پيروزي مي‌انديشد نتيجه‌اش را هم مي‌بيند. او كسي است كه به غير از برد راضي نمي‌شود و دوست دارد كه تيمش فقط پيروز ميدان باشد و علت اصلي موفقيت تيم هم نظرات امير است.

 از اينكه در تراكتور بازي مي‌كني خوشحالي؟


بله من فكر مي‌كنم كه تراكتور بهترين تيم ايران است و من عاشق هواداران اين تيم هستم.


 هواداران اين تيم را چطور مي‌بيني؟ تا به حال تيمي را ديده‌اي كه اين قدر هوادار داشته باشد

من تا حالا در دنيا نديدم كه يك تيم اينقدر هوادار داشته باشد براي مثال در بازي با استقلال هواداران تيم را تشويق كردند. آنها ديوانه وار تيمشان را دوست دارند و در بيرون و داخل خانه تيم را تنها نمي‌گذارند و بايد بگويم به بهترين شكل ممكن تيم را ساپورت مي‌كنند، من واقعا تا به حال چنين چيزي نديده بودم.

 فوتبال ايران را در چه سطح مي‌بيني؟

راستش فوتبال ايران واقعا بسيار متفاوت از فوتبال اروپا است و قابل مقايسه نيست اما ايران هم تيم‌هاي بسيار خوبي دارد كه بازيكنان خوبي در اين تيم‌ها بازي مي‌كنند. به نظر من يكي از اين تيم‌ها تراكتور است كه من خوشحالم از اينكه در تراكتور بازي مي‌كنم.

الگوي فوتبالي‌ات چه كسي است؟

كريس رونالدو و رونالدينيو

انگار بازي تكنيكي را خيلي دوست داري دليلش چيست؟

خوب به عنوان يك هافبك دوست دارم كارهاي نمايشي انجام بدهم مثلا در حين دريبل كردن دوست دارم نمايشي كار كنم.

فكر مي‌كني در پايان فصل تراكتور مي‌تواند به قهرماني دست پيدا كند؟

تمام آرزوي ما اين است كه تراكتور به صدر جدول باز گردد و بتواند قهرمان ايران شود.
 

 



  • [ ]