استاديوم دوم مجموعه ورزشي يادگارامام (ره) نيز ساخته مي شود .

+0 امتياز


مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي:
اولويت اول ورزشگاه يادگار امام با تيم تراكتور‌سازي است

خبرگزاري فارس: مديركل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي گفت: در استفاده از ورزشگاه يادگار امام اولويت اول با تيم تراكتورسازي تبريز است.




به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيد محمد شروين اسبقيان ظهر امروز در جلسه هم‌انديشي با مديران باشگاه‌هاي تبريز اظهار كرد: براي من تيم‌هاي آذربايجان هيچ فرقي نمي‌كند و من از موفقيت تمام اين تيم‌ها خوشحال مي‌شوم اما اولويت‌ بازي در ورزشگاه يادگار امام با تيم‌هاي ليگ برتري است و عدالت حكم مي‌كند كه اولويت اول اين ورزشگاه با تيم تراكتورسازي باشد زيرا تراكتورسازي تيم اول آذربايجان است.
وي با اشاره به مشكل ورزشگاه در تبريز به دليل تعدد تيم‌هاي حاضر اين منطقه در مسابقات كشوري تصريح كرد: ورزشگاه يادگار امام ظرفيت برگزاري تمام رقابت‌هاي ليگ برتر، ليگ آزادگان و جام حذفي را نداشته و اگر بخواهيم تمام اين مسابقات را در اين ورزشگاه برگزار كنيم، قطعاً چمن ورزشگاه كيفيت مطلوب خود را از دست داده و جوابگوي تمام بازي‌ها نخواهد بود.
اسبقيان در همين مورد افزود: بايد در برگزاري مسابقات كشوري به نحوي برنامه‌ريزي كرد كه از ساير امكانات موجود نيز استفاده كرد.
وي همچنين در مورد باشگاه ماشين‌سازي كه به صورت خصوصي اداره مي‌شود، گفت: هر چند هيچ‌گونه حمايت مالي از سوي تربيت بدني نسبت به اين تيم صورت نگرفته اما من مسائل تيم ماشين‌سازي را تعقيب مي‌كنم و جا دارد از از برادران دبيري كه با هزينه خود تيم ماشين‌سازي را حمايت كرده‌اند تشكر و قدرداني كنم.
اسبقيان، تلاش دو باشگاه شهرداري و گسترش فولاد را در توسعه اماكن ورزشي را ستوده و اظهار داشت: براي حل مشكل ورزشگاه در تبريز، پيشنهاد ساخت يك ورزشگاه 5 هزار نفري در جنب ورزشگاه يادگار امام (ره) را داده‌ام و در صورت ساخت اين ورزشگاه بخش قابل توجهي از مشكلات تيم‌هاي تبريزي رفع خواهد شد.
مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان‌شرقي در بخشي ديگر از سخنان خود آذربايجان را مهد غيرت و تعصب خوانده و بزرگاني چون علامه اميني‌ها، جعفري‌ها و طباطبايي‌ها را برخواسته از اين ديار نامبرده و افزود: تماشاگران آذربايجان بايد از لحاظ اخلاقي سرآمد تماشاگران ايران باشند.
وي با دعوت از باشگاه‌هاي تبريز براي فرهنگ‌سازي تماشاگران خاطرنشان كرد: در ورزشگاهي كه به نام مقدس فرزند امام (ره) مزين شده است نبايد به تماشاگر نماهاي انگشت شمار اجازه خودنمايي داده و بايد با آنها برخورد محكم صورت گيرد تا شاهد برقراري جوي فرهنگي و در شان آذربايجان در ورزشگاه‌ها باشيم.



  • [ ]