مجيد صالح: هيچ بازي به اين اندازه زير فشار نبوديم

+0 امتياز

مجيد صالح: هيچ بازي به اين اندازه زير فشار نبوديم

 

به گزارش خبرنگار باشگاه، مجيد صالح سرمربي تيم سايپا البرز پس از تساوي دو بر دو مقابل تراكتور در كنفرانس مطبوعاتي اظهار داشت: من ابتدا به دليل عدم شركت در كنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي عذرخواهي مي كنم.

وي در خصوص حضور در تبريز گفت: در 2 باري كه به تبريز آمدم چيزي جز تشويق در تبريز نديدم و تراكتور با اين هواداران يكي از بخت هاي قهرماني است و اعتقاد عجيبي دارم كه جاي تراكتور در آسيا خالي است؛ اگر تراكتور آسيايي شود براي همگان ثابت مي شود كه تراكتور چه تماشاگران پرشوري دارد.

صالح همچنين عنوان كرد: خيلي خوشحال هستم كه بعد از 2 بازي به جز بازي مقابل سپاهان كه در كرج داشتيم بچه ها فهميدند كه جايگاه ما در جدول اين نيست و اميدوارم ديگر از اين به بعد روند باخت را فراموش كرده باشيم.

سرمربي تيم سايپا البرز خاطرنشان كرد: تراكتور تيم خوب و قوي است و سازمان حمله اي خوبي دارد و كمتر تيمي توانسته جلوي تراكتور دوام بياورد و من به بازيكنانم تبريك مي گويم.


وي افزود: اگر فكر نكنيم كه تمام بازيها به اين سختي هستند حتما باعث افت تيم ما مي شود و فكر مي كنم بچه هاي فهميده اي داريم.

صالح در پاسخ به اين كه چرا بازيكنان سايپا خود را به زمين مي انداختند، گفت: اين فشار تيم تراكتور بود كه باعث مي شد بازيكنان ما از نظر بدني كم بياورند و در هيچ بازي به اين اندازه زير فشار نبوديم و بازي تراكتور باعث دوندگي بيشتر ما شد و تيم ما اهل اين شخصيت نيست كه اتلاف وقت كند.



  • [ ]