پيام تقدير كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي از هواداران بيشمار اين تيم

+0 امتياز

 

 

بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه بزرگ نهاده اند و در همه شهرهاي ايران محبوب خود را تنها نگذاشته اند.

 

رحمان ياوران قائم مقام كانون هواداران باشگاه تراكتورسازي تبريز ضمن تقدير از حضور گسترده هواداران تراكتور در بازي مقابل استقلال و تشويق هاي بي امان و منحصر بفردشان ، گفت: ديشب با ديدن هواداران سرخپوش آذربايجاني كه فقط يك سوم آنها توانسته بودند به داخل استاديوم راه يابند ، اشك در چشمانم جمع شده بود . وي افزود پيشاني تك تك اين هواداران را ميبوسم تا حداقل ذره اي از خستگي شان كم شود. بي شك آنها بيشتر از بازيكنانشان انرژي مصرف كردند و يك لحظه دست از تشويق و حمايت تيمشان برنداشتند.

متن پيام كانون هواداران باشگاه:

باشگاه تراكتورسازي تبريز و نام بزرگ تراكتور را از هر زاويه اي كه بنگريم ، بي ترديد اصلي ترين رمز پايداري اين نهاد حضور هواداراني است كه از دير باز تا كنون دل در گرو موجوديت و موفقيت اين باشگاه قديمي نهاده اند
در همين مجال كانون هواداران تراكتور بر خود واجب مي داند مراتب تقدير و سپاسگذاري خود از شما هواداران عزيز و گرانقدر كه سرمايه اصلي باشگاه هستيد و در بازي ديشب سنگ تمام گذاشتيد را اعلام داشته و زحمات و حمايت هاي شما را ارج مي نهد و اميد است تيم فوتبال تراكتورسازي از حمايتهاي بي دريغتان بهره برده و در مسير پيشرفت و تعالي گام بردارد.



  • [ ]