حميده مقدس زاده، بازيگر: تراختورچي دو آتشه هستم

+0 امتياز

 

نصر نيوز: حميده مقدس زاده، متولد1353 مرند است. بازيگري را به صورت كاملا اتفاقي از سال 1378 شروع كرده. حتما آنقدر در كارش موفق بوده كه توانسته در طول 12 سال در بيش از 60 سريال و تله فيلم بازي كند. 

 
دوپسر بيست و سه و بيست ساله دارد كه حالا بايد عروسش را هم به اين خانواده ضميمه دانست. جالب است دانستن اين نكته كه بازيگري را با يك سريال از شبكه دو سيما شروع كرده است.

اين گفت و گوي كوتاه از سوي وبلاگ قدقامت صورت گرفته است:


* چطور شد كه بازيگر شديد؟
فراخواني منتشر شده بود و در آن از علاقه مندان به بازيگري خواشته شده بود بيايند و تست بدهند. گفتم بچه ها را ببريم شايد به آرزويي كه مادرشان نرسيد آن ها برسند. بچه ها را به تست برديم و در اتاقي منتظر بوديم كه خانم زكيه جعفري آمدند و گفتند كه از بزرگ ترها هم تست مي گيريم؛ اگر دوست داشتيد خودتان هم تست بدهيد. به همسرم گفتم تفريح خوبي است حداقلش اين است كه نيم ساعتي مي خنديم. رفتم داخل اتاق. آقاي پورستار و آقاي حميدي شفيق از من خواستند نقش مادري را بازي كنم كه بچه هايش اتاق را به هم ريخته اند. پس از تمام شدن تست آقاي حميدي شفيق گفتند منتظر باشيد تا سه روز ديگر با شما تماس گرفته مي شود. باورم نمي شد اما تماس گرفتند. گفتند فردا در آمفي تئاتر صداوسيما جلسه اي هست كه شما هم باشيد. هنگام خروج هم گفتند: تدارك لباس ببينيد. آنجا بود كه فهميدم خدا اگر بخواهد از نقطه اي به اندازه سر سوزن دري به وسعت آسمان برايت باز مي كند.

* فوتبال مي بينيد؟

از تراختورچي هاي دو آتشه هستم. هنگام مسابقه تراكتور وسازي و سپاهان سرم به شدت درد مي كرد؛ اما گفتم حيف است خانه باشم و اين بازي را نبينم. حيف شد كه سه چهار موقعيت گل از دست داديم. بازي هاي منچستر و چلسي را هم مي بينم. بالاخره در خانه اي كه پسر باشد و تلويزيون به وقت فوتبال تنظيم شود، بقيه هم فوتبالي مي شوند.

* خانواده تان با نبودنتان به خصوص در زمان هاي خاص چطور كنار مي آيند؟

بالاخره نبودن من در ايام نوروز و رمضان سخت است. ما هم كه هميشه خدا گل دقيقه نود هستيم. مثلا اگر فردا اول ماه رمضان است ما شبش فيلمبرداري داريم تا به پخش برسد. روز عاشورا تا ساعت دو بعدازظهر بوديم و بعد از آن ضبط داشتيم. گاهي براي خودم هم سخت است.

* دست پختتان خوب است؟
همه از دست پختم تعريف مي كنند. پختن اكثر غذاها را بلدم.عروسم كه هفته اي چند روز مهمان ما مي شود، كلي از دست پختم تعريف مي كند.

منبع



  • [ ]