شب بيادماندني براي آذربايجان

+0 امتياز

استقلال 2 - 3 تراختور آذربايجان

شب بيادماندني براي آذربايجان

ساعت 18:45 عصر روز جمعه ال كلاسيكوي ايران در استاديوم مملو از جمعيت آزادي تهران با سوت محسن تركي داور مشهدي اين ديدار, برگزار شد.

آبي پوشان ميزبان در دقيقه ي 19 با ضربه ي سر فرهاد مجيدي به گل اول دست يافتند.

در ادامه كار اين سرخپوشان تبريزي بودند كه با سرعت بخشيدن به حملات خود بالاخره در دقيقه ي 42 توانستند با شليك زيباي مدافع خود, سيد محسن حسيني قفل دروازه ي استقلال را بشكنند.

اما اين پايان كار تراكتوريها نبود؛در ادامه كه همه منتظر شنيدن سوت پايان نيمه اول از سوي داور ديدار بودند, ديگر مدافع سرخپوشان يعني احمد آل نعمه براي دومين بار دروازه ي استقلال و سيد مهدي رحمتي را گشود.

با آغاز نيمه ي دوم استقلاليها براي به تساوي كشاندن بازي بسوي دروازه ي تراكتوريها حمله ور شدند كه در نهايت در دقيقه ي 64 موفق شدند با فرصت طلبي مجتبي جباري, گل تساوي را بثمر برسانند.

سربازان سرخپوش آذربايجاني كه صدر جدول و تكرار تاريخ را ميخواستند با ادامه ي حملات كوبنده ي خود در دقيقه ي 84 با استفاده از ضربه ي آزادي كه بدست آورده بودند با ارسال زيباي فرزاد آشوبي و ضربه ي سر فلاويو لوپز, گل برتري خود را بثمر رساندند.

تراكتورسازي آذربايجان در نهايت توانست با تلاش بازيكنان خود و حمايت بيش از 45 هزار هوادار خود در استاديوم آزادي تهران, آبي پوشان پايتخت را به زانو در آورد و با اقتدار بر صدر جدول تكيه كند.

«از نكات جالب و خنده دار اين بازي, سوزش بي حد و حساب گزارشگر شبكه سه بود كه بارها و بارها با تاكيد بر حضور 15 هزار نفر از هواداران تراكتور, سعي در كم جلوه دادن استقبال هواداران تورك زبان برامد اما دوربينهاي حاضر در ورزشگاه با به تصوير كشيدن هوادارن تراكتو, نشان دادند كه بيش از 45 هزار نفر به عشق تراختور آذربايجان در استاديوم حضور داشتند.»

ياشاسين اذربايجان

ياشاسين تيراختور

ايسته مين كور اولسون



  • [ ]