فراخواني (ببيانيه ـــ فراخوان شماره 9 هواداران تراختور آزربايجان در خصوص اعتراض براي خشكانيدن درياچه اورميه)

+0 امتياز

 اگر درياچه اروميه در فلسطين بود آنوقت شاهد بوديم همين نمايندگانمان در بوق و كرنا ميكردند كه اي ملت مسلمان و هميشه در صحنه، از خواب بيدار شويد به پا خيزيد كه صهيونيست كمر به خشكاندن نگين جهان اسلام ! بسته است و امروز ، بر هر مسلماني واجب است كه از اين درياچه حمايت كند

چهارشنبه ۹ شهريور ۱٣۹۰ - ٣۱ اوت ۲۰۱۱
ملت شريف آزربايجان ، ثانيه شمار نابودي آزربايجان از سوي حاكميت راسيست مركزي به شمارش افتاده است ديگر بر همگان روشن شده است دشمن اشغالگر با خشكانيدن عمدي درياچه اورميه كمر همت خود را براي نابودي حيات زيست آزربايجان بسته است و چه شرمآور است اگر بر اين اعلام جنگ آشكار دشمنان آزربايجان بنشينيم و نظاره گر باشيم .
از سوي ديگر شاهد هستيم همين حاكميت آنتي تورك با بي شرمي تمام حوادث اتفاق افتاده عليه تيم محبوب آزربايجان در بازي با داماش گيلان در رشت را با دهن كجي تمام ناديده گرفته و با تهديد تيم آزربايجان نسبت به كسر امتياز در بازيهاي بعدي عملاً چهره واقعي خود را عليه آزربايجانيها نشان ميدهد .
ملت از چه سبب نشسته ايد ، حاكميت بي حياي راسيست عملاً بر عليه آزربايجان اعلان جنگ كرده است ديگر وقت نشستن و نظاره كردن بر بي حيايان حاكم نيست .
ما هواداران ميليوني تراختور آزربايجان به تاسي از فراخوان فعالين حركت ملي آزربايجان از تمامي هواداران آزربايجاني مي خواهيم روز شنبه 12 فروردين 90 ساعت 18 خود را به خيابانهاي مركزي تمامي شهرهاي آزربايجان رسانده و فرياد اعتراض خود را عليه سياستهاي حاكميت نژاد پرست فرياد بزنند .
بر اين اساس آدرس شهرهايي كه تا كنون فراخوان اعتراضي در آنها مشخص گرديده است ذيلاً در اختيار ملتمان قرار داده مي شود .
زمان و مكان اعتراض در شهر تبريز
روز شنبه 12 شهريور
مكان اعتراض : تبريز ، اول راسته كوچه ( بازار آغزي ) تا استانداري
ساعت : 18 عصر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زمان و مكان اعتراض در شهر اورميه
روز شنبه 12 شهريور
مكان: ميدان ولايت فقيه- خيابان امام- خيابان عطايي- خيابان بعثت- خيابان خيام جنوبي- خيابان كاشاني- ميدان ايالت
زمان : ساعت 18 عصر
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
زمان و مكان اعتراض در شهر تهران
روز شنبه 12 شهريور
مكان : ميدان امام حسين تا آزادي
ساعت : 18 عصر
" مكان وزمان اعتراض بقيه شهرها بعد از دقيق شدن درج خواهد شد . "


طلاعيه:روز جمعه هفته آينده در بازي تراختور واستقلال در آزادي همه به خاطر مرگ درياچه اروميه و شهيدان 5 شهريور ومرگ عدالت (راي نا عادلانه كميته ي انظباتي در مورد ديدار تراختور وداماش) سياه خواهيم پوشيد.قطعا اثرات وبازتابي كه اين حركت خواهد داشت كمتر از راهپيمايي ها نيست.
لطفا اطلاع رساني بفرماييد.
وعده ديدار ما هفته آينده 50000 نفر سياه پوش در آزادي

 



  • [ ]