قلعه نويي:خدا بخواهد استقلال را مي بريم

+0 امتياز

 

قلعه نويي:خدا بخواهد استقلال را مي بريم/حتما حاجي علم لدوني دارد و در پيش بيني هم دكتري گرفته

ورزش > ليگ برتر - امير قلعه نويي در گفت و گويي با خبرآنلاين از بازي با فوتبال و رفاقت با علي فتح الله زاده سخن گفت.

بهروز احمدي: با چهار برد متوالي تراكتور سازي او كه ليگ را با شكست آغاز كرده بود در صدر جدول رقابت سايه به سايه اي با استقلال را آغاز كرده تا به اين شكل در آستانه رويارويي دو تيم در هفته ششم همه اين بازي را جنگ صدرنشيني بنامند.امير قلعه نويي كه در سال هاي گذشته بارها با تيم هاي مختلف مقابل استقلال قرار گرفته با بيان اين كه اين بازي هم تنها سه امتياز دارد مدعي شد اگر خدا بخواهد استقلال را مي برند.امير قلعه نويي كه رابطه بسيار خوبي با فتح ا.. زاده دارد در خصوص پيش بيني او در ارتباط با پيروزي مظلومي در اين دوئل هم واكنش نشان داد.

*برد پرگلي در اولين دربي خود در تبريز به ثبت رسانديد؟ بار ها گفتم كه نتيجه همه بازي ها دست خدا است و ما بايد تلاش كنيم تا تكليف مان را در قبال با طرفداران و باشگاه به خوبي انجام دهيم.اين نتيجه هم كار خدا بود و زحمات و تلاش بچه ها كه من همه آنها را ستايش مي كنم.

*تصور چنين بردي را مي كرديد؟ دروغ نگويم نه،شهرداري واقعا" تيم خوبي است و در هفته هاي قبل هم خوب كار كرده بودند اما در اين بازي گل هاي زودهنگام ما شيرازه آنها را از هم پاشيد و باعث شد اين نتيجه رقم بخورد.

 *مثل اين كه در نيمه دوم از عملكرد بازيكنان تان راضي نبوديد و مدام به آنها اعتراض مي كرديد؟ من هميشه گفتم كه بازيكنان تراكتور بايد براي رسيدن به اهداف شان روح بزرگي داشته باشند و بدانند كه فوتبال 90 دقيقه است نه 45 يا 50 دقيقه!در هر شرايطي بازيكنان بايد بدانند كه فقط و فقط به تراكتور فكر كنند حتي اگر 10 گل هم جلو باشند و تيم مقابل هم 9 يا 10 نفره باشد.

*پيش بيني مي كرديد بعد از باخت به صبا در اين مقطع از فصل در جايگاه دوم قرار بگيريد؟ ببينيد من در اين مقطع اصلا" به فكر جايگاه تيم در جدول نيستم چون خيلي زود است كه بخواهيم راجع به جايگاه واقعي تيم ها صحبت كنيم.ما تازه كارمان شروع شده و تيمي كه الان دارم با آن تراكتور رويايي كه مد نظرم است هنوز فاصله دارد و بايد حسابي كار كند.

*رقابت با استقلال در صدر جدول هم بايد براي تان جالب باشد؟ چه استقلال و چه تيم هاي ديگر ما همه را به چشم رقيب مي بينيم و تنها به اين مي انديشيم كه روز به روز روند تيمي مان بهتر شود.

*رقابت شانه به شانه شما در صدر جدول باعث شده ديدار هفته ششم استقلال و تراكتور سازي از حساسيت هاي خاصي برخوردار شود؟ حساسيتي در كار نيست چون اين بازي هم تنها سه امتياز دارد و اگر خدا بخواهد استقلال را مي بريم چون نتيجه دست او است و من هم نمي توانم در كار خدا دخالت كنم و شايد هم باختيم.

*اتفاقا" فتح ا.. زاده هم مدعي شده شما اين بازي را به پرويز مظلومي مي بازيد؟ حتما" حاج آقا فتح ا.. زاده علم لدوني دارد و در پيش بيني كردن هم دكترا گرفته كه با اين اطمينان گفته(باخنده)

 *حاج آقا مدعي شده شما روي چشمان او جا داريد اما اين بازي را مي بازيد؟ من هميشه و تحت هر شرايطي به عنوان يك طرفدار استقلال از بابت زحماتي كه علي فتح ا.. زاده براي سربلندي استقلال كشيده تشكر و قدرداني مي كنم و نه تنها او بلكه دست همه زحمت كشان براي اين باشگاه را مي فشارم.الان هم كه برخي دوستان ما را جزئي از استقلال ندانسته و حتما" هم ما براي اين باشگاه زحمت نكشيديم خوشحالم كه فردي دلسوز مثل دكتر فتح ا.. زاده در اين باشگاه هست كه بهترين ستاره ها را در تيم جمع كرده و براي سربلندي استقلال زحمت مي كشد و من هم از ته قلبم او را دوست دارم.

*اقاي حاج رضايي مدعي شده شما و پرويز مظلومي تنها در ظاهر با هم خوب هستيد و در باطن به خون هم تشنه،واقعا" اينگونه است؟ واقعا" از آقاي حاج رضايي كه چند سالي در كنارش فعاليت داشتيم تعجب مي كنم كه اين حرف را زده و ايشان نبايد اين حرف را مي زد چون من همواره سعي كرده ام قداست ها را حفظ كرده و به پيشكسوتم احترام بگذارم.چند سال مظلومي به عنوان مربي و دستيار در استقلالي كه من بازيكن و كاپيتانش بودم حضور داشت و براي من زحمت كشيد و در اين سال ها هم من هر جا لازم بود قداست ها را حفظ كرده و به او ديگر پيشكسوتان احترام گذاشتم. به قول علي آقا پروين بهترين بردها و قهرماني ها تنها 48 ساعت در اذهان مي ماند و بعد از آن از يادها مي رود اما رفتار پهلوانانه و جوانتمردانه قهرماناني همچون تختي ،ساعي و .. است كه با به حراج گذاشتن مدال هاي قهرماني شان براي كمك به نيازمندان رسم پهلواني را به جا آورده و در يادها مي مانند نه اين مسائل و...




  • [ ]